יום שלישי, 17 במאי 2016

כריכים לאירועים והטרנד הבריא

זוכרים איזה אוכל היה מוגש עד לפני כמה שנים באירועים? פסטה שמנונית במיוחד, בשרים נוטפי שומן, בורקסים עתירים כולסטרול, ועוד ועוד מאכלים שלעתים היו טעימים יותר או פחות, אבל בריאים הם בטח לא היו. כיום הטרנד הבריא חדר בצדק רב לתוך החיים שלנו, והביא גם לשינוי חד מאד בהרגלי התזונה שלנו - גם כשאנו מוזמנים לאירועים. מבחינה זו, הזמנה של כריכים לאירועים מהווה חלק חשוב מאד בטרנד הבריא. אבל מה בעצם הקשר בין כריכים לאירועים לבין הטרנד הבריא ואיך הדברים משתלבים היטב ביחד?

מאכל טעים, בריא ומיוחד

לא כל כריך אמנם יכול להיות בריא, אבל לא מעט חברות שמשווקות, מכינות ומגישות כיום כריכים לאירועים מקפידות מאד על הנושא של הבריאות. זה מתחיל כמובן בפחמימה עצמה. יש הקפדה היום על הגשת כריכים לאירועים אשר עשויים מקמח מלא, או שמדובר על לחם קל אשר הוא דל בקלוריות. כך או כך - אם תרצו אפשר להעלים לחלוטין את הלחם הלבן והמשמין מתוך התפריט. באשר לתוספות של הכריכים, כאן השמיים הם הגבול. אם מדובר על כריך חלבי, כמובן שבוחרים בגבינה שהיא דלת שומן, יחד עם תוספות בריאות של ירקות טריים. אותו דבר בדיוק נכון למקרה של כריכים לאירועים שהם בשריים – משתמשים בבשר עוף בריא ודל שומן, ומוסיפים ירקות טריים, טעימים ובריאים. גם הממרחים אגב יכולים להיות ממרחים בריאים במיוחד.

לא חייבים לצאת עם עודף קלורי

הטרנד של כריכים לאירועים לצד האוכל הבריא מוכיח לנו דבר מאד פשוט - אוכל טוב, טעים ועשיר לא חייב להיות אוכל משמין! כך גם אתם וגם כל המוזמנים שלכם באירוע תרגישו שמצד אחד אכלתם, שבעתם ונהניתם, ומהצד השני לא עליתם במשקל.