יום שבת, 2 באפריל 2016

קייטרינג לאזכרות



קייטרינג לאזכרות

פטירתו של אדם קרוב היא תמיד אירוע עצוב, אשר דורש היערכות מתאימה. חלק מהיערכות זו, בין אם לימי השבעה, השלושים או לסעודה הבראה או לאזכרה, כולל הגשת מזון לבני משפחה או לקרובים, מכרים או חברים, שכנים ואורחים נוספים. יחד עם זאת, העצב והצורך של לארח, לצד עניינים לוגיסטיים שונים, הופכים את הצורך לבשל ולהגיש מזון לאורחים למטלה מכבידה ומעיקה מנשוא. ולכן מומלץ לבחור בחברת קייטרינג לאזכרות שתבין היטב את הקשיים שלכם ותציע לכם את השירות האיכותי, המקצועי והמכובד ביותר שאפשר לקבל בתחום הזה. חלק מכבוד הנפטר והדאגה לבריאות לצרכי היקירים שנותרו מאחור, חשוב שבכל שבעה או אזכרה יוגש אוכל טרי, טעים וכן בריא. אשר יחזק את קרובי הנפטר, בני משפחתו ואורחיו, ויוגש באופן מכובד ובשפע. ולכן חברת קייטרינג לאזכרות מציעה מזון טרי בשפע ומשובח בכמויות נדיבות אשר כולל מגוון מנות פתיחה, מגוון נרחב של סלטים, מנות ביניים, מנות עיקריות וכן שלל קינוחים.




קייטרינג לאזכרות – מותאם לצרכים של האבלים – 

לכל שבעה או אזכרה יש את האופי ואת הצרכים שלה, בין היתר בהתאם למאפייני וגודל המשפחה, ונסיבות הפטירה של הנפטר שהלך לעולמו. לכן, חברת קייטרינג לאזכרות מציעה שירות המותאם בדיוק לצרכים שלכם החל מבחירת תפריט מלא או חלקי במחירים שווי נפש המתאימים לכל כיס. כמו כן, תוכלו לבחור בין קבלת אוכל מוכן וארוז בקפידה ועד להגשתו בכלים מסוגננים ויוקרתיים על ידי צוות מקצועי ואדיב.
עליכם לקבוע את מספר המנות אשר נדרשות לכם מדי יום. אם מדובר בימי אבל – יש ימים בהם צפויה להגיע כמות מנחמים גדולה יותר , בעיקר ביום האחרון של השבעה. עליכם להגדיר את התקציב הכללי של המנה עבור האורחים אשר יגיעו כאשר אתם מעוניינים בשירותי קייטרינג לאזכרות.