יום שבת, 2 באפריל 2016

חזיות ספורט



רכישת חזיות ספורט שיהיו נוחות עבורכן

רכישה של חזיות ספורט היא אינה פריווילגיה עבור נשים שאוהבות לעשות ספורט או שעוסקות בענף זה או אחר. אם אתן עוסקות בספורט אחד הפריטים שאתן תרצו להכניס למלתחה שלכן הוא חזיית ספורט. היום אפשר למצוא שלל פריטי ספורט אופנתיים ואחד מבין הפריטים הללו הוא חזייה כשזו צריכה לעמוד בקריטריונים שונים; על החזייה להיות נוחה, עליה להיות מותאמת לפעילות ספורט ומחומר איכותי שיכול לנדף את הזיעה בזמן הכושר.




תמיכה מקסימלית

הדבר הראשון שיש לבחון אותו ברגע שמודדים חזיות ספורט הוא התמיכה שלהן בחזה ובגוף. החזייה אמורה להחזיק את החזה ובו זמנית למנוע את ההכבדה על הגב או השכמות. בזמן ספורט או פעילות כושר (לצורך העניין גם יוגה ופילאטיס נכנסים לקטגוריית הספורט, גם אם התנועות שבהן נראות איטיות יותר מריצה) יש לשמור על כך איברי הגוף והחזייה טובה יכולה לתמוך בכך ולהפוך את הכושר להנאה גדולה.

נידוף הזיעה

בשעת ספורט הגוף מדיף יותר זיעה מהרגיל. מעבר לעובדה כי הריח לא נעים, ההזעה יכולה ליצור צריבה בגוף ולכן מומלץ למצוא חזיות ספורט עשויות מחומר איכותי שיכול להרחיק את הזיעה או לפחות לא לספוג אותה ולא ליצור שפשוף מתמיד של החזה והאזור עם הזיעה.

מידות גדולות

ישנן נשים אשר נמנעות מביצוע ספורט כיוון שיש להן חזה גדול והן מרגישות לא בנוח איתו בשעת כושר. כיוון שהספורט מביא איתו שפע של יתרונות חשוב מאד לעשות אותו ולהבין כי אפשר למצוא היום חזיות ספורט שמתאימות גם לבעלות מידות גדולות. כלומר, אין צורך לוותר עם פעולה זו רק כי החזה גדול כיוון שאפשר למצוא חזיות במידות שונות, גם לנשים שהחזה שלהן גדול או גדול במיוחד.