יום רביעי, 29 ביולי 2015

טיול משפחות בפירנאים - תכנון מתאים

חושבים לצאת לטיול משפחתי? זה הזמן לחשוב על טיול משפחות בפרינאים. הפרינאים הם חבל ארץ קסום אשר מפריד בין ספרד לצרפת. מי שמגיע לפרינאים נתקל דבר ראשון בנוף הרחב היפיפה ומרחבים קסומים. טיול משפחות בפרינאים עובר בין ההרים, נחלים וכפרים קטנים ששמרו על התרבות שלהם לאורך שנים רבות. כל משפחה יכולה לקבוע את אופי הטיול שלה כשהיא תשים דגש על החוויות שמעניינות אותה במיוחד. כמובן, אפשרות נוספת היא לצאת לטיול מאורגן עם קבוצה ואז חברה המתמחה בתחום היא האחראית לארגן את כל הפרטים של החופשה.



תכנון הטיול
טיול משפחות בפרינאים אינו טיול סטנדרטי וספונטני. הטיול אינו מתאים למי שמחפש לשבת כל היום לצד הבריכה אלא למי שאוהב טבע, רוצה לפגוש תרבות מקומית חדשה וליהנות משפע האטרקציות שישנן בפרינאים. כיוון שהפרינאים מציעים חוויות רבות למגיעים למקום כדאי מאד להקפיד על תכנון נכון של הטיול, לבחון מה אתם רוצים לעשות במהלכו ולתאם על נותני השירות השונים את הגעתכם.

הפרינאים כיעד למשפחות
משפחות אשר לא מכירות את הפרינאים ושומעות על היעד בפעם הראשונה שואלות אם היעד מתאים לטיול עבור המשפחה או לא. התשובה לכך היא ברורה מאד, טיול משפחות בפרינאים הוא טיול שמתאים למשפחות עם ילדים בגילאים שונים כשכל שיש לעשות הוא לתכנן את הטיול נכון.

מה אורזים במזוודה

הטיול לפרינאים הוא טיול שיש בו גם פן אתגרי והוא יכול לכלול גם טיול ג'יפים ולכן לא תמיד מומלץ לקחת מזוודה אלא תיק גב גדול. כעיקרון עדיף שלא להעמיד יותר מידי דברים בתיק וגם מי שמתכנן טיול משפחות בפרינאים יכול להיות רגוע בכל הנוגע למשחקים לילדים כיוון שהם ימצאו במקום שפע של חוויות שיוותרו בקלות על המשחקים שהם רגילים אליהם.