יום שלישי, 28 ביולי 2015

שולחן אבירים



שולחן אבירים לעיצוב חלל האוכל
מתכננים לעשות שינוי בחלל האוכל שלכם? חלל זה הוא אחד המקומות המרכזיים בכל בית ולכן העיצוב שלו חשוב לתחושה האישית במקום. אחת הבחירות שיש לעשות כשמעצבים את חלל האוכל היא לבחור את השולחן ואת הכיסאות שיהיו במקום. אחת האפשרויות של העיצוב אשר מתאימה במיוחד לבתים שאוהבים את העיצוב הכפרי והעץ המלא היא לרכוש שולחן אבירים. שולחן זה הוא שולחן מעץ מלא, שולחן מסיבי שמביא איתו נוכחות גבוהה. לעתים השולחן מגיע עם ספסל שבנוי כחלק מהשולחן, לפעמים הספסל נפרד ובחלק מהשולחנות אין ספסל אלא כיסאות.

שולחן מעץ מלא
שולחן אבירים הוא שולחן עשוי עץ מלא. ישנם סוגים שונים של עץ ואפשר לראות את ההבדל בעיקר בנוכחות של השולחן, בצבעים שלו ובעיבוד של העץ. מי שאוהב עץ ואוהב את הגושניות שלו מוצא ששולחן זה הוא חוויה גדולה. ישנם כמובן שולחנות בעיצובים שונים ומעצים שונים אך מה שמשותף לכל שולחנות האבירים הוא שבכולם העץ הוא עץ מלא ובכולם הנוכחות של העץ בולטת ומרשימה.

הגודל של החלל והגודל של השולחן
בבואכם לרכוש שולחן אוכל אתם צריכים להתחשב קודם כול בחלל הקיים שלכם ורק לאחר מכן בעיצוב של השולחן. אפשר לראות שיש היום מידות מגוונות מאד של שולחנות ולפעמים אפשר להזמין שולחן במידה הרצויה. החשוב ביותר הוא להגיע לחנות עם מידות החלל ורצוי גם תמונות שלו (מספיק לצלם במכשיר הנייד).

לאיזו חנות להגיע לרכישת השולחן
כל מי שאוהב את העיצוב של שולחנות האבירים צריך להגיע לחנות המתמחה בתחום זה ובסגנון העיצובי ולא לחנות רגילה שמוכרת הכול מהכול. כדי לבחור לאיזו חנות להגיע לרכוש שולחן אבירים מומלץ להסתכל בגלריות באתרי האינטרנט ולהתרשם ורק אז להגיע לחנות עצמה.