יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

אטרקציות לבר מצווה


אטרקציות לבר מצווה – כל אחד מלך
אטרקציות לאירועים הם כיום  חובה בכל אירוע, ובטח ובטח באירוע בר מצווה. הבר מצווה הוא יום מיוחד לכל נער בין אם הוא דתי או חילוני. כולם חוגגים את המסורת היפה הזו של המעבר מהילדות לבגרות. הטקסים מתחלקים בדרך כלל לשלוש – בבית הכנסת, לכל מי שמקיים מסורת או שהוא דתי, בקבלת הפנים למשפחה ולחברים של ההורים ובמסיבה שיכולה להיות משולבת בקבלת הפנים או נפרדת. יש שמוותרים על הטקס הדתי ויש שממעיטים בחשיבות קבלת הפנים, אבל ילד בר מצווה רואה במסיבה את השיא של החגיגות. ומכיוון שזה היום שלו הוא רוצה להיות המלך . אטרקציות לבר מצווה יעשו בדיוק את העבודה הזו בצורה הטובה ביותר ויעניקו לנער אירוע בלתי נשכח.

התהילה של נער הבר מצווה
יום הבר מצווה הוא אכן יום מיוחד עבור על נער וניתן לעשות זאת בצורה מאד מיוחדת. שטיח אדום, הגעה בלימוזינה, אור זרקורים כשברקע כמה רקדנים במופע מדהים – כל אלה יכולים להיות הפתיחה של מסיבת הבר מצווה של ילדכם במידה והוא נער שאוהב דברים כאלו. כך יזכה לו הנער בתהילת עולם לכמה רגעים וירגיש בעננים ביום המיוחד שלו. ישנן חברות רבות שמתמחות באטרקציות מיוחדות שכאלה שיוכלו להעניק לילדכם את ההרגשה המיוחדת שלו ביום זה. 


אטרקציות נוספות לבר המצווה
בנוסף לכניסה מלכותית ומרשימה יש צורך להפעיל את הנוער הצמא לריגושים באמצעות אטרקציות לבר מצווה שונות. ניתן להזמין שולחנות משחק רבים כמו שולחנות כדורגל, עמדות מולטימדיה, משחקי רובי לייזר, מתנפחים שונים וכדומה. בתחום האוכל ניתן להזמין לבר מצווה עמדות של הכנת פופקורן, נקנקיות, תירס חם, שערות סבתא וכיוצא באלה.

אין בר מצווה ללא אטרקציות שונות
כיום כבר לא ניתן לארגן מסיבת בר מצווה ללא אטרקציות שונות. הנוער חסר מנוחה וחייב להיות מופעל כל הזמן. ניתן לדאוג לאטרקציות שונות ונוספות כדי להפוך את המסיבה לדבר מדליק ובלתי נשכח ובאותו הזמן אין צורך לקחת משכנתא לצורך העניין ולמצוא את הכל לאחר השוואת מחירים וצמצום עלויות.