יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

טיולים בפירנאים


טיולים בפירנאים לאוהבי הטבע

יש מי שאוהב לטוס לחו"ל בשביל להתפנק בבתי המלון הטובים ביותר שיש, וליהנות מן החוויה התרבותית שיש בכל יעד שאליו מגיעים. יש לעומת זאת תיירים המבקשים ליהנות מן הטבע האולטימטיבי. בישראל יש הרבה מאוד תוואי שטח מרהיבים ביופיים, אולם רכס הרים כמו הפירנאים אין לנו, ולכן מומלץ מאוד להגיע לשם ולהתרשם מהנוף הפראי.



ההמלצה היא על
טיולים בפירנאים בצורה מאורגנת, כך ניתן ליהנות מכל האטרקציות המוכרות יותר ופחות לאורך כל ימי הטיול. כאשר אנו רוצים לצאת לטיול בפירנאים, יש לנו כל מיני דרכים שאנו יכולים לבחור לטייל בעזרתן, וכל חברת טיולים מציעה את החבילות המומלצות מבחינתה.

טיולים בפירנאים זה אומר טיול ג'יפים

הפירנאים זהו רכס הרים ארוך ביותר, כ-450 ק"מ, שמהווה מעין גבול טבעי בין צרפת ובין שכנתה ספרד, וטיולים בספרד יכולים להיות מבוססים על טיולים בפירנאים בעזרת ג'יפים. תרבות הטיולים בג'יפים מאוד נפוצה בישראל ומהווה את אחת האטרקציות הכייפיות ביותר בטיולים בחו"ל, במיוחד בתוואי שטח שמיועדים לרכבי שטח.

טיולי ג'יפים בפירנאים נערכים לאורך שבעה ימים, לרוב, והנסיעה היא נהיגה עצמאית בשיירה של ג'יפים לאורך הרכס עצמו, כאשר יש נקודות עצירה אסטרטגיות של אוכל, לינה וחוויות משפחתיות. הנופים עוצרי הנשימה לא יכולים להשתוות לשום דבר אחר, באותו הרגע.

ליהנות בקבוצות באותם טיולים בפירנאים

אפשר לטייל בפירנאים גם על ידי טיולים מאורגנים ללא ג'יפים, טיולים מאורגנים של 10 ימים לערך. אלו יכולים להיות טיולים בפירנאים המשלבים נסיעה בג'יפים וגם מסלולי הליכה ברגל. לא כולם יכולים להתחבר לטבע באמצעות נסיעה ברכב שטח, ויש מי שיעדיפו דווקא את ההליכה הרגלית או רכיבה על אופניים.




ישנם מסלולי הליכה מדהימים, עם אוויר מצוין ונקודות עצירה ותצפית שלא תמיד אפשר לראות בנסיעה דווקא. מי שרוצים לשלב בין הליכה וג'יפים יכולים, אבל יש גם את האפשרויות להגיע ברכבי כביש רגילים, כמו מכוניות ואוטובוסים, לרדת בנקודות התחלה של המסלולים השונים ומשם להמשיך ברגל לכיוון היעדים המבוקשים.

לחוות טיולים בפירנאים מכל הבחינות

הפירנאים זהו רכס הרים מאוד ארוך, וגבוה בנקודות מסוימות, כ-3,400 מטר. מדובר בחוויה תרבותית מאוד מיוחדת, משום שיש שם מספר יישובים שהיו מבודדים ומנותקים משאר המקומות לאור מיקומם המרוחק, מה שנותן את הפסיפס התרבותי והפולקלורי הייחודי ביותר שיש.

טיולים בפירנאים יכולים לבוא לידי ביטוי בשימת דגש עם הקולינריה, על המוזיקה, על הנופים ועוד. כל מה שצריך זה להתעדכן עם חברות הטיולים השונות.