יום שני, 27 בספטמבר 2010

ריהוט משרדי


ריהוט משרדי - פרמטרים לבחירת ריהוט

עולם המשרדים הוא אחד הבסיסים הכלכליים הגדולים והמשמעותיים ביותר של העידן המודרני. התפיסה האסתטית המודרנית מפותחת ביותר, וכך ניתן לראות כי יש אסכולה רחבה וססגונית של ריהוט משרדי.





שלא יהיה לכם ספק, עיצוב ריהוט משרדי הוא תחום מאוד גדול ומאוד מפורט, ולכל משרד מתאים הריהוט המיוחד שלו. אם אנו בעלי משרד חדש ורוצים לרהט אותו, או אם יש לנו משרד קיים שדורש שיפוצים ועיצוב מחדש, צריך לדעת אילו רהיטים יתאימו לחלל המשרדי.

דגש חשוב הוא העיצוב

משרד חייב להיות מעוצב על פי כללים וטכניקות ידועות מראש. לכל משרד יש אופי אחר וייעוד אחר, ולכן משרד עורכי דין יקבל יחס שונה בעיצוב מאשר משרד בבנק, או משרד פרסום. חשוב מאוד לדעת עד כמה ניתן לרהט את המשרד בפריטים נועזים ועד כמה צריך להפוך את מראה המשרד לשמרני ומסורתי באמצעות ריהוט משרדי כבד יותר, עם עיצוב שמרני יותר.

התדמית של העסק, בין אם מדובר במשרד שנותן שירות פרונטאלי ללקוחותיו ובין אם מדובר במשרד פעיל ופרודוקטיבי המספק שירות וירטואלי, חייבת להתבסס לא מעט על הדרך שבה העיצוב שם דגש על השילוב של רהיטים בחלל.

המחיר של הריהוט הוא נושא רגיש
יש משרדים שיפרישו תקציב מאוד גדול לריהוט המשרדי ויש משרדים שתקציב הריהוט אצלם לא יהיה מהגבוהים במאזן הכללי, אבל כן יש את המקום לומר כי ריהוט משרדי הוא מספיק חשוב על מנת שיתוקצב בצורה נאותה.


המחיר נובע משני פרמטרים עיקריים והם איכות הריהוט לעומת המותג עצמו. יש משרדים שלא מוכנים להתפשר על שני הפרמטרים הללו, משום שהם רוצים להיתפס כמשרדים עדכניים, לעומת משרדים שיתקצבו את הריהוט על פי קריטריון האיכות.

הכי חשוב זה הנוחות – עובדים ולקוחות

ריהוט משרדי, בסופו של דבר, נועד להשתמש בו בצורה הנוחה ביותר. כאשר אנשים יושבים במשך שעות על אותו כיסא משרדי, מול אותו השולחן ומתחילים לסבול מבעיות פיזיות, יש כנראה, משהו לא בריא בריהוט שצריך לבדוק.

במובנים רבים, ריהוט משרדי מסוגל להגביר את תפוקת המשרד שלנו, עובד שנוח לו הוא יותר אפקטיבי ויותר עירני. מצב רוח של עובד שצריך לשבת על כיסא משרדי ישן ולא אורטופדי יכול להשתנות כאשר הוא יקבל כיסא מפואר יותר, נוח יותר. ללא ספק מהלך שכזה יעלה את התפוקה.