יום שבת, 2 בנובמבר 2019

מענה אנושי


כמה עולה מענה אנושי מחברה חיצונית?
מענה אנושי מטעם חברה חיצונית יכול לעלות החל מ-200 שקלים בחודש ולהגיע גם עד אלפי שקלים בחודש. במה תלוי המחיר? המחיר תלוי במספר רב של פרמטרים. למשל, ככל שיהיו יותר שיחות נכנסות לעסק, כלומר למוקד המענה האנושי, המחיר שהוא יצטרך לשלם יהיה גבוה יותר. למשל, שיחות יוצאות בדרך כלל יעלו יותר משיחות נכנסות. אם יהיו מכירות במוקד הטלפוני גם אז המחיר שהוא יצטרך לשלם יהיה גבוה יותר. אפילו בחירת ג'ינגל או תמליל שיחה לעסק יכולים לעלות לו יותר אך למרות כל המשתנים הללו בסופו של דבר מדובר במחיר נוח הרבה יותר מהקמת משרד.

כיצד נמצא את החברה הכי טובה שיש?
יש חברות רבות שמציעות שירות מענה אנושי לעסקים כך שבסופו של דבר כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבחור את החברה הטובה ביותר עבורכם זה לבצע סקר שוק. אמנם יש חברות יקרות יותר אך בגלל שהמחיר לא מהווה פקטור משמעותי כי הוא נמוך מאוד בכל מקרה, ודאי ביחס לאופציה של הקמת טלפוניה משלכם, אתם יכולים לבחור כל חברה שתרצו. מעבר למחיר שהחברה מציעה אתם חייבים גם להשוות את איכות השירות שהיא מעניקה, יש חברות שמעבירות את המידע בצורה מלאה ולוקחות אחריות על כל טעות ושי כאלו שלא.


מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים חברה?
לפני שאתם בוחרים בחברת מענה אנושי אתם חייבים לבדוק מה היא בדיוק מציעה לכם וכמובן באיזו עלות. בסופו של דבר צריך לזכור כי חברות אלו יכולות להיות משמעותיות מאוד להמשך פעילות העסק ולכן חשוב לבדוק מתי הן מעדכנות את התעריף שלהן או משפרות את הטכנולוגיה שלהם, האם החברה משדרגת את השירותים שלה או לא וכן הלאה.