יום חמישי, 13 באפריל 2017

אבני מזל



אבני מזל כוללות מגוון רחב של אבני חן וקריסטלים. האבנים מגיעות מכל רחבי העולם ויש להן תכונות מיוחדות. הן מתמקדות בעיקר בתכונות של אהבה, בריאות ומזל ולחלקן יש גם סגולות מרפא מוכחות. אפשר לשלב אבני מזל בשיבוץ על גבי תכשיטים או להשתמש בהן כפריט נוי. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע ולמצוא את האבן המושלמת לצרכים האישיים. אפשרות אחרת היא לרכוש אבני מזל כמתנה לחברים, קרובים, בני משפחה, קולגות וכמובן בני זוג.
כמעט כל אבן יכולה לשמש כאבן מזל בהתאם לתכונות שמיוחסות לה. במילים אחרות, מי שאוחז באבן קובע מה נחשב מבחינתו מזל. יש כאלה שיתמקדו באבנים שמבטיחות פרנסה, לעומת אחרים שיעדיפו אבני מזל לפיריון וחיי זוגיות. התכונות של אבני מזל קשורות להרכב המינרלי והכימי שלהן. השפעות נוספות שכדאי להביא בחשבון כאשר בוחרים אבני מזל הן צבע, צורת התגבשות וגודל.

אבני מזל יכולות לעודד מזל והצלחה בתחומים ספציפיים בחיים. הן מתאימות לטווח רחב של גילאים ולא דורשות היערכות מיוחדת. אפשר לשלב את האבן בשגרת החיים או להתאים אותה לנסיבות של מצבים מסוימים. האפקטיביות של האבן היא מיידית והתחושה הטובה היא חלק בלתי נפרד מרשימת היתרונות.

כך תבחרו אבני מזל

יש כמה טיפים שיכולים לעזור למי שמתלבט בין סוגים שונים של אבני מזל. ראשית, כדאי לבחור את האבן בצורה אינטואיטיבית לחלוטין. אפשר כמובן לקבל המלצות על אבנים ספציפיות, אך אין תחליף לתחושת הבטן. היא תקבע איזו אבן תהיה מושלמת עבור הסיטואציה הנוכחית בחיים שלכם ובמה כדאי להשקיע.
שנית, חשוב לשמור את האבנים קרובות לגוף. רק בצורה כזו יכולות אבני מזל להשפיע וליצור את השינוי המיוחל בטווח זמן קצר, בינוני וארוך.