יום שבת, 29 באפריל 2017

מעליות ביתיות



מעליות ביתיות
תוחלת החיים המתארכת, הרצון לשפר את איכות החיים וסיבות נוספות מובילות רבים לברר פרטים על מעליות ביתיות. היום הטכנולוגיה קיימת, העיצובים התקדמו ובכל בית אפשר ליצור פתרונות שינוע ולשפר את תחושת הביטחון במקום. כדי לתת לכם יותר מידע על התחום ריכזנו שאלות נפוצות בנושא.




מתי מומלץ להתקין מעלית ביתית?
מעליות ביתיות מתאימות לבתים בהם יש כמה קומות, לבתים בהם מתגוררים אנשים עם מגבלת תנועה ובבתים אשר בעליהם מרגישים כי הם צריכים עזרה בתנועה. הפתרונות הקיימים היום יכולים להתאים לבתים רבי קומות ולבתים בהם ישנם מפלסים. כל בית יכול לקבל את המענה הנכון לו וחשוב לשתף את החברה המתמחה בתחום בבקשות, בציפיות, באופי של המגורים במקום ובהתאם לקבל הצעה איזו מעלית להתקין.

כמה עולה התקנת מעלית בבית?
התקנת מעליות ביתיות תהיה תמיד מותאמת אישית. כל בית בנוי אחרת, בכל בית ישנם צרכים אחרים ולכן השאלה כמה תעלה המעלית או ההתקנה שלה דורשת בדיקה רצינית. חברה המתמחה בתחום תוכל להגיע אל המקום, לשאול שאלות כמו איפה תרצו את המעלית, האם יש אנשים עם מגבלות מיוחדות ואלו, היא תבחן את המקום הקיים ותציע פתרון מותאם אישית ובהתאם כמובן גם תיתן הצעת מחיר רצינית שנובעת מבדיקה מדוקדקת.

מי יכול להתקין את המעלית?
הרכבה, התקנה ותחזוקה של מעליות ביתיות תתבצע אך ורק על ידי חברה המתמחה בתחום. חשוב מאד לבחון את החברה אותה מזמינים ולוודא כי היא בעלת ניסיון עשיר ומציעה את הפתרון הנכון ביותר לבית שלכם. כבר בפגישה הראשונה אפשר לברר עם החברה איזו אחריות היא מציעה עבור ההתקנה וכל כמה זמן יש לבצע בדיקה ועבודת תחזוקה. כל אלו שאלות רלוונטיות שיהפכו את החיים בבית לבטוחים ורגועים.