יום שבת, 16 באפריל 2016

רכישת ריהוט וינטג'



רכישה של ריהוט וינטג' היא רכישה של פריטים עיצובים לבית שלכם או לכל מרחב אחר אותו אתם רוצים לעצב. סגנון הוינטג' מדבר על ריהוט בסגנון ישן שמכניס לבית מראה קסום ואווירה של פעם. ישנם אנשים שמדמיינים את הריהוט הישן כפי שהוא היה בבית של סבא וסבתא, אך לא מדובר בריהוט כפי שהוא היה במקור כיוון שלרוב פרטי הריהוט עוברים עיבוד, שיפוץ וצביעה מחודשת. ריהוט וינטג' מכניס אווירה מעוצבת לחלל, הוא מאפשר לכל אחד ליצור את הסגנון המועדף עליו והוא לרוב יביא איתו נינוחות וייחודיות.

איפה אפשר לבצע רכישה של הריהוט

את הרכישה של ריהוט וינטג' אי אפשר לבצע בכל חנות רהיטים וזאת כיוון שמדובר בריהוט ישן שעבר עיבוד כלשהו. ישנן חנויות אשר מתמחות בתחום זה, הן מוצאות את הרהיטים, עומדות על טיבם ודואגת למכור את הריהוט רק אם הוא במצב מעולה. כדי למצוא את החנות המתאימה ביותר לרכוש ממנה כדאי מאד להסתכל באינטרנט על חנויות המתמחות בתחום ולהתרשם ממה שיש להן להציע מבחינה רעיונית וגם מבחינת המבחר במקום.

 
להגיע אל החנות עם מידות החלל שלכם

כדי לרכוש את הריהוט המתאים יש להתחשב בכמה מרכיבים ובניהם הנראות שלהם והגודל שלהם. כדי לא להתאכזב מהרכישה מומלץ מאד למדוד את החלל אליו אמורים הרהיטים להיכנס, כולל מדידת המפתחים ולהגיע עם המידות השונות לחנות. הצוות בחנות יכול לעזור בבחירת הריהוט וינטג' ויהיה לו קל יותר לעשות זאת אם הוא יהיה לו מידע על המרחב שלכם.

בחינה הריהוט עצמו

יש להבין כי ריהוט וינטג' הוא
ריהוט שעבר כבר שימוש. לכן, כדאי מאד לבחון את הריהוט עצמו ולבדוק כי הוא במצב טוב או עבר שיפוץ כדי להיות בטוחים שתוכלו להשתמש בו.