יום שני, 18 בינואר 2016

הסכם גירושין בהסכמה - שלבי התהליך

הליך הגירושין  מסתיים בהסכם ששני הצדדים חותמים עליו. התהליך עד שמגיעים לכדי הסכם גירושין בהסכמה יכול להיות ארוך ומייגע והוא יכול להיות מהיר אם שני בני הזוג מעוניינים בכך ואם הם יודעים לשים לב לדברים החשובים.

עם מה נכנסתם ליחסים

רבים שנכנסים לתהליך של יצירת הסכם גירושין מתבצרים בעמדות שלהם לגביי מה הם רוצים להשיג בתהליך. כאן חשוב לזכור כי יש לשני הצדדים רצון לסיים את התהליך וגם לזכור מה כל אחד הביא לתוך מערכת הנישואין. באופן טבעי מי שהביא איתו מראש סכומי כסף גדולים או נכסים ירצה לשמור עליהם ולכן מומלץ שכל אחד יזכור מה הוא הביא למערכת ומה הוא קיבל כשיש להתייחס לא רק לחומר אלא גם למה שהושקע במערכת לאורך השנים.

עם מה תצאו בסוף תהליך הגירושין

הסכם גירושין בהסכמה יקבע עם מה תצאו בסיום הליך הגירושין. לכן, אין להמעיט מערכו ויש לזכור שהוא ישפיע עליכם בתקופה הקרובה ואפילו שנים רבות לאחר הגירושין. אתם צריכים לבחור בבעל מקצוע שילווה אתכם בתהליך ויעזור לכם לצאת עם מה שנראה לכם ראוי. מה יעזור לכם כדי לפתוח דף חדש לאחר הגירושין אחד הדברים שלא כולם חושבים עליהם כשהם מתחילים בתהליך של גירושין הוא מה יקרה ביום לאחר הפרידה הרשמית. בתהליך של ביצוע הסכם גירושין יכולים להופיע רגשות רבים שרובם שליליים. הסיבה לפרידה משתנה בין כל זוג וזוג ועם זאת המשותף לרוב הזוגות הוא הרצון לצאת לדרך חדשה במהירות ובמינימום השקעת משאבים. גם כשנכנסים להליך גירושין מומלץ לזכור כי יש את היום שאחרי ואותו היום הוא יום של התחלה חדשה ולכן יש לחשוב מה יעזור לכם להתחיל אותה בקלות ובתחושה חיובית ככל האפשר.

הסכם גירושין בהסכמה