יום ראשון, 12 באפריל 2015

מנילה



באילו אטרקציות במנילה כדאי לבקר?

אם החלטתם שהשנה אתם תטוסו אל מנילה, צפויה לכם חוויה מדהימה למדי. מנילה היא לא רק עיר הבירה של הפיליפינים - זהו הכרך הגדול ביותר במדינה כולה, והיא מונה יותר מעשרה מיליון תושבים בכל מצב נתון - וזאת בנוסף למאות אלפי התיירים שגודשים אותה בכל תקופה כמעט. אם אתם מתכננים להגיע אל מנילה, הנה הצעות לכמה אטרקציות ומקומות שחובה לבקר בהם בעיר, כדי לחוות אותה כמו שצריך.



היכן כדאי לבקר?

קודם כל, אם אתם מגיעים אל מנילה, המקום הראשון בו מומלץ בחום לבקר הוא העיר העתיקה שלה. יש לציין שמנילה היא עיר שנחשבת חדשה יחסית - היא בת 500 שנה בערך, והיא נבנתה למעשה על חורבותיו של יישוב מוסלמי בפיליפינים. עם זאת, העיר העתיקה שלה היא עדיין מיוחדת - יש בה מספר כנסיות בנות 400-500 שנה, ובמקום יש גם מבצר ומוזיאון שלא חייבים לבקר בהם.
עוד מקום שכדאי לבקר בו, אם אתם מגיעים אל מנילה, הוא כמובן בית הקברות הסיני. בסמוך למנילה יש בית קברות סיני עתיק מרהיב ביופיו. הקברים הסיניים שונים מאד מהקברים שאנו מכירים, וזוהי חוויה לכל דבר ועניין.
עוד מקום שבו מומלץ לבקר, הוא מוזיאון איילה. משפחת איילה היא ממשפחות הנדבנים המפורסמות ביותר שיש בפיליפינים, ויש מוזיאון בתוך מנילה שמנציח ממצאים היסטוריים שנמצאו בכל רחבי הפיליפינים - כולל מלפני מאות שנים, כולל ממצאים מהעת העתיקה וימה"ב המוקדמים.

ויש עוד המון מה לראות

כמובן שיש עוד כל כך הרבה דברים שמחכים לכם בתוך מנילה, ואתם לא חייבם להגביל את עצמכם לאטרקציה אחת או שתיים. הרשימה הזו היא רק ההתחלה של האתרים שמומלץ לראות בעיר, וככל שתישארו בה יותר - כך תיחשפו ליותר אתרים מדהימים.