יום רביעי, 1 באפריל 2015

מכשירי כתיבה



מכשירי כתיבה משמשים עבור שורה ארוכה של צרכים ומטרות. את רוב המכשירים ניתן למצוא למשל בשימוש משרדי. חברות, תאגידים, ארגונים ועסקים מנצלים את היצע המכשירים לטובת שיפור התפוקה. עובדים משתמשים בציוד כתיבה ייחודי כאשר הם מעוניינים למלא טפסים או להגיש מסמכים רשמיים. במקביל, עובדים מדגישים את החשיבות של שימוש במוצרי כתיבה מול הלקוחות. לא ניתן לנהל משרד ללא מכשירים מן הסוג הזה ולכן מנהלים משקיעים בהם משאבים רבים.

שימוש פרטי במכשירי כתיבה נפוץ בקרב תלמידים וסטודנטים. על אף פופולאריות של טאבלטים ומוצרי מחשב, מכשירי כתיבה הם עדיין האפשרות הראשונה. לימודים למבחן בעזרת מכשירים אלו הם הרבה יותר יעילים ונוחים. המכשירים נמצאים בשימוש בתוך הכיתות, בבתי הספר ובמוסדות האקדמיה לרבות אוניברסיטה ומכללות. מעבר לכך, יש הרבה מבחנים רשמיים המחייבים שימוש בעטים ועפרונות בלבד. בצורה כזו ניתן למנוע העתקות ולהבטיח את המעקב אחר הוגנות המבחן. 



האם המחשב מחליף את הכתיבה?
כפי שניתן לראות, המחשב לא מצליח לחלוטין להחליף את הצורך במכשירי כתיבה. סביר להניח כי התהליך הטכנולוגי התורם להתפתחות המחשבים עדיין לא הגיע לסיומו, אולם באותה נשימה רצוי להזכיר את החיוניות של הכתיבה הרגילה. המחשב לא יכול להחליף את הכתיבה פשוט מפני שהוא ממלא פונקציה שונה. בעוד מחשב יכול לתרום להצגה והפצה של תוכן, כלי כתיבה משמשים לטובת הפקה של פריטי מידע ותוצרים אחרים.

המאבק בין מכשירי כתיבה לבין המחשב פועל לטובת הלקוחות. בעלי משרדים, מנהלים, עובדים, תלמידים וסטודנטים יכולים פשוט לבחור את ארגז הכלים המתאים להם לטובת כתיבה. אפשר לשלב בין אמצעי כתיבה שונים או להתמקד בציוד אחד בלבד שעונה על כמה שיותר צרכים מגוונים וייחודיים.