יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

ארגון סביבת העבודה לצד שולחן משרדי



שולחן משרדי הוא רהיט מרכזי בסביבת העבודה של עסקים מודרניים. השולחן משמש למגוון צרכים, הוא נפוץ בקרב חברות קטנות וגדולות ויש לו גם נוכחות אסתטית ברורה. יחד עם זאת, על מנת לארגן את סביבת העבודה בצורה נכונה חשוב לדעת כיצד לבחור שולחן משרדי. יש לשלב את השולחן עם פריטים נוספים ולהקפיד על רכישת ציוד משרדי ברמה גבוהה. רצוי להתחיל עם עיצוב הפנים של המשרד, להמשיך עם הצבת פתרונות אחסון ובמידת הצורך לתלות גם לוחות מודעות.

יש מספר כללי מפתח עבור ארגון סביבת העבודה עם שולחן משרדי. הכלל הראשון הוא להציב את הנוחות כערך עליון. השולחן חייב להיות פונקציונאלי ונגיש. עליו להתאים לאופי העבודה ולציוד הנמצא בתוך המשרד. במידה והעבודה מתבצעת עם מחשב נייח או נייד, כדאי לדאוג להצבת השולחן בקרבת נקודות חשמל, טלפון או אינטרנט. אפשר להתייעץ עם העובדים לפני רכישת שולחן משרדי ולבדוק אופציות שונות.

תאורה ובחירת כסאות
הכלל השני לארגון סביבת העבודה הוא להשתמש בצורה מדויקת בגופי התאורה. כיום יש גופי תאורה המיועדים לסביבה משרדים. הייחודיות של תאורה מן הסוג הזה באה לידי ביטוי במיקוד, בספקטרום האור וגם בחיסכון בהוצאות. גופי תאורה למשרד מאפשרים עבודה רצופה לכל אורך שעות היום וללא תלות במקורות אור טבעיים. הם משדרגים את המשרד ומקנים לחלל אווירה נעימה ופרודוקטיבית. 

כלל שלישי ולא פחות חשוב לעיצוב וארגון של סביבת העבודה הוא רכישת כסאות אורטופדיים. כדאי להשקיע בכסא המתאים עבור שולחן משרדי ולבדוק את ההתאמה האנטומית שלו לצרכי העובדים. יש מגוון כסאות מתוכם ניתן לבחור, כאשר כסא איכותי יכול לשפר את המוטיבציה של העובדים, להגדיל את התפוקה ולמנוע כאבי גב.