יום שלישי, 22 ביולי 2014

מילוי לחיים



מתי עוברים טיפול של מילוי לחיים?
נהוג לציין שבמקרים רבים, מי שהולכים לעבור טיפולי מילוי לחיים הם גברים ונשים בגיל העמידה- כאשר הקמטים מתחילים להופיע באזור הלחיים ואלו מתחילות לשקוע, אך עדיין לא מדובר על עור פנים זקן לגמרי. טווח הגילאים הקלאסי לטיפולי מילוי לחיים נע כיום בין 40 ל55 - שכן בגיל זה נוצר מצב הביניים המיוחד. יש לציין שבגילאים מאוחרים יותר, רצוי כבר לעבור טיפולי מתיחת פנים, שכוללים התערבות יותר משמעותית. עם זאת, אנו רוצים לנפץ כאן סטיגמה ולציין כי הטיפולים הללו יכולים  להתאים לאנשים בכל טווח הגילאים!

לצעירים ומבוגרים כאחד
בשל אורח חיים אינטנסיבי יחסית, נוצר כיום מצב שבו אנשים צעירים רבים בגיל 30 למעלה, מבקשים לפנות לטיפולי מילוי לחיים. הסיבות לך הן מגוונת - שעות עבודה רבות, מיעוט שעות שינה, עישון מוגבר וצריכת מאכלים שונים, גורמים לעתים להופעה מוקדמת יחסית של קמטים בעור הפנים, והלחיים מתחילות לשקוע כבר בעשור הרביעי לחיינו. בעזרת טיפול של מילוי לחיים אפשר להקדים תרופה למכה. כך, מחיים את הלחיים שלנו, ושומרים על המראה הרענן שלהם. הדבר גם מסייע לעתים קרובות טיפולים נוספים של מתיחת פנים בגילאים מבוגרים יותר.
הצד השני של המטבע הוא אצל אנשים במגורים שכבר הגיעו לגיל 60. בגיל זה, מתיחתפנים היא ממש לא האופציה היחידה! מבוגרים רבים עוברים טיפולים של מילוי לחיים, וכך מקבלים את המראה הנחשק, וזאת ללא ההתערבות הכירורגית המאסיבית שקיימתבטיפולים אחרים.

האם יש סיכונים בתהליך?
ככלל, בטיפולי מילוי לחיים שעושים שימוש בחומרים טבעיים כמו שומן הגוף או חומצה היאלורנית, הרי שאין כמעט סיכונים שכן מדובר על חומרים שהגוף כבר מכיר ויודע לזהות. בטיפולים שנעשים בסיליקון נוזלי יש יותר סיכון, ולכן בכל מקרה חובה לפנות למרפאה מקצועית ומומחית בתחום.