יום חמישי, 25 באפריל 2013

רוח המיסטיקה


אסטרולוגיה במיסטיקה

אסטרולוגיה היא אחד התחומים מיני רבים של רוח המיסטיקה, אבל בניגוד לתחומים אחרים, היא מבוססת על התבוננות בגרמי השמים והבנת תהליכים שמימיים ולא קבלת מסרים שונים מעולמות עליונים כמו תקשור. זו הסיבה בגללה אנשים נוטים יותר להאמין לתורת הכוכבים מאשר לתחומים אחרים במיסטיקה – כי מדובר משהו שנחשב יותר 'מדעי'. 


מהי אסטרולוגיה?
  
על פי האסטרולוגיה קיים קשר בין מצבם ומיקומם של כוכבי הלכת וגרמי השמים, לבין תכונות, מעשים ואישיות של בני אדם. לפיה, מזלו של אדם נקבע על פי תאריך הלידה שלו, ותאריך הלידה מושפע מכוכבי השמים, אשר כל אחד מהם מסמל תכונה, כישרון וכו'. מכאן נולדות גם אישיותו ותכונותיו של האדם. על פי רוח המיסטיקה, יש בכוחה של האסטרולוגיה לחזות התמודדויות ומצבים הצפויים בחייו של אדם בהתאם לסידור הכוכבים בשמיים - הורוסקופ. אין היא חוזה אירועים בעתיד אבל היא מסוגלת לומר כיצד ישפיעו הכוכבים על האדם – למשל: האם מיקומו של ונוס מול יופיטר יגרום לתחושת שמחה אצל האדם, תחושה שתהיה חיובית למשל כדי להציע נישואין או לצאת לחופשה משפחתית. מאמינים אדוקים נוטים לייחס חשיבות רבה למזל שלהם ולהורוסקופ.

 


מיהו אסטרולוג מומחה?
  
על פי רוח המיסטיקה אסטרולוג מומחה לא צריך כוחות טבעיים או יכולות מיוחדות, אבל עליו להיות בקיא בתורת הכוכבים, מיקומם ומסלולם. עליו לדעת ולהבין כיצד עובדת רוח המיסטיקה ואיך משפיעים גרמי השמים זה על זה ועל האנשים תחת המזלות השונים. אדם שלמד את סודות התחום יודע גם לפענח מסלולי שמים שונים ולפרש התנהגות בני אדם על פי מיקומם של כוכבי הלכת, הירחים שלהם והשמש. 


הורוסקופ יומי ושבועי

אנשים המאמינים באסטרולוגיה בפרט ובכל תחומה של רוח המיסטיקה בכלל, בדרך כלל עוקבים באופן שבועי ואפילו יומי אחר הצפוי להם. לא מעט אנשים מתכננים את חייהם בהתאם לתחזית הזו. ניתן לקבל הורוסקופ יומי או שבועי באינטרנט, זוהי תחזית מתאימה למזל שלכם, אבל כדי לקבל תמונה כוללת, בהירה ומדויקת יותר, הכוללת את תאריך הלידה המדויק, כדאי לפנות לאסטרולוג מומחה בעניין.