יום שבת, 20 באפריל 2013

טיפול טבעי בסרטן



אפשרויות הטיפול בסרטן
סוגים שונים של סרטן תוקפים גברים ונשים בטווח גילאים רחב ביותר ברחבי העולם. הצטברות של תאים אשר מחולקים באופן בלתי מבוקר בגוף יוצרת גידול ממאיר אשר במקרים רבים יוצר גרורות במקומות שונים בגוף. הטיפול המוכר בסרטן כולל טיפולים כימותרפיים, ניתוחים והקרנות, אשר ברוב המקרים מלווים בתופעות לוואי קשות. על תופעות לוואי אלו נמנות בחילות, הקאות, עייפות כללית וחולשה ושיטות טיפול טבעי בסרטן מסייעות בהתמודדות עם תופעות אלו ובמקרים רבים אף מסייעות בטיפול יעיל במחלה הכל כך קשה הזו ללא כל צל של ספק.

תזונה ודיאטה לצורך טיפול טבעי בסרטן
תזונה היא אחד מן הכלים לטיפול טבעי בסרטן וסוגים שונים של מאכלים מסייעים בטיפול במחלה. עקב הגילוי כי רמת אומגה 3 נמוכה מאפיינת את החולים במחלה, דיאטת באדוויג מציעה דרך להעלאת רמת האומגה 3 באמצעות השילוב בין קוטג' לזרעי פשטן טחונים וזרעי פשטן אורגניים. התאים הסרטניים מתכווצים בדיאטה מן הסוג הזה. קליפת הענב נמצאה גם היא כחומר נוגד סרטן, מה שמסביר את ההמלצה על אכילת ענבים אורגניים או זרעי ענבים.

טיפול טבעי בסרטן
תוספי תזונה נמנים גם הם על שיטות טיפול טבעי בסרטן וכחלק מן הטיפול האלטרנטיבי מונחים המטופלים להשתמש בפקטין מהדרים, אינוזיטול וויטמין בי 17. רכיב הציטרל, אשר התגלה כמעכב את התפתחותם של תאים סרטניים בכבד ובשד מקטין את הסיכון של גדילת המחלה ועל כן השימוש בו מומלץ כשיטת טיפול טבעי בסרטן. צמח הלימונית מכיר את רכיב הציטרל והוא נחשב לצמח אנטי - סרטני. דרכים טבעיות אלה חשובות ומסייעות בטיפול ובריפוי המחלה.

ריפוי והתאוששות מן המחלה
לצערנו הרב, אין זה סוד, כי למרות הניסיונות הרבים שנעשים כל העת, תרופה למחלת הסרטן טרם נמצאה, אך שיטות טיפול שונות מאפשרות לפציינטים לצמצם את כמות התאים הסרטניים בגופם בצורה משמעותית, ובמקרים רבים אף להגיע לריפוי מלא. טיפול טבעי בסרטן מצמצם את התאים הסרטניים, מונע את התפתחותם, ובמקרים רבים גם מקל על תופעות הלוואי אשר נלוות לשיטות הטיפול הרפואיות המקובלות כיום.