הפעלה נכונה של מענה
טלפוני היא משימה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב. מצד אחד, כל בעל עסק מבין שאין לו
הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני. על הרקע הזה של חשיבות הרושם הראשוני, בעלי
עסקים גם מפנימים עד כמה קריטי שהמוקד של המענה הטלפוני אכן יעמוד לרשות הלקוחות ויספק
עבורם תשובות ופתרונות.
מצד שני, הכשרת
אנשי מקצוע לצורך עבודה במוקד של מענה טלפוני דורשת השקעה כספית לא מבוטלת. רוב
בעלי העסקים לא יכולים להרשות לעצמם השקעה כספית כזו, מה גם שהם לא באמת בטוחים
שהיא תניב תשואה ורווח. הפתרון עבור בעלי
עסקים שמבינים את החשיבות של מענה טלפוני הוא הפעלה שלו במודל של מיקור חוץ. במילים
אחרות, כדאי לבעלי עסקים להבין את היתרונות של מענה טלפוני במיקור חוץ ולהשתמש
בטיפ הזה כדי לצמוח ולגדול.
למה להפעיל מענה
טלפוני?
מענה טלפוני קריטי
עבור העסק כי הוא מאפשר לו לשמור על קשר עם הלקוחות. המענה הטלפוני הוא נציג של
העסק לכל דבר ועניין, מה גם שיש לקוחות שיוצרים עמו קשר על מנת לקבל תשובות על
שאלות שקשורות למוצר ולשירות – או אפילו כדי להזמין את המוצר והשירות ולשלם עליו
מחיר מלא. אם מפעילים מענה טלפוני בצורה נכונה, המשמעות היא עוד זרוע שיווקית ומסחרית
עבור בעלי עסקים מכל התחומים.
מלבד האמור לעיל,
כדאי להפעיל מענה טלפוני גם בגלל שהוא מאפשר לבעלי עסקים להיות תחרותיים יותר. מיקור חוץ של מענה טלפוני הופך כל עסק קטן לחברה גדולה ומיישר קו בין המתחרים. זה
תורם לעסק בטווח הקצר והארוך ומסייע לו לגדול. חוץ מזה, מיקור חוץ על שירות כזה
מוכר לצרכי מס ולכן משתלם.