יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

הפקת סרטוני תדמית


העולם האינטרנטי שינה את חוקי השיווק מן הקצה אל הקצה. אם בעבר על מנת שעסק יוכל להתפרסם הוא היה זקוק לתקציב פרסום בעיתונות, ברדיו ואפילו תקציב לטלוויזיה, היום כל עסק יכול לפרסם כתבות וסרטוני תדמית בקלות רבה יותר מהעבר ולהגיע לקהל לקוחות רחב. כדי ליצור סרטון איכותי אשר מצליח להביא לעסק לקוחות חדשים יש לבצע הפקת סרטוני תדמית ורצוי לבצע אותם עם אנשים מנוסים בתחום השיווק, פרסום ובתחום הפקת סרטוני תדמית.


בחירת חברת הפקות

הפקת סרטוני תדמית מקצועית תבוצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים אשר כבר הכינו מספר סרטונים מוצלחים. המטרה של סרטון התדמית היא לייצג את החברה או העסק בצורה הטובה ביותר וחברה מנוסה תוכל לבצע את העבודה בצורה המתאימה. על מנת לבחור את החברה המתאימה לסרטון התדמית שלכם, כדאי שדבר ראשון תסתכלו על סרטונים שהיא כבר ביצעה ותראו האם אתם אוהבים את הסרטונים או לא. כיוון שכל סרטון מייצג חברה, כדאי שתשוחחו עם החברה ואולי היא תשלח לכם סרטונים שיכולים לענות על הסגנון שלכם.



הליך הפקת סרטוני תדמית

הליך הפקת הסרטונים הוא מעניין וכיוון שיש צורך להעביר בסרטון את הערכים של החברה, יתכן ותתבקשו לענות על שאלות שונות כמו המטרות של הסרטון ומה אתם מציעים ללקוחותיכם. הליך הפקת הסרטון מתחיל מהכנת תסריט ייחודי וממשיך בצילום ועריכה. כל התהליך יכול להיות קצר או ארוך, תלוי בכם ובשיתוף הפעולה של העסק.


הפצת סרטוני תדמית

לאחר הפקת סרטוני תדמית ניתן להפיץ אותם בקלות. הסרטונים מיועדים להיות חשופים לקהל הרחב ואם תרצו תוכלו לקבל אותם בפורמט אותו ניתן להעלות לאתר האינטרנט של החברה (או העסק) ולאתרי סרטונים כך שתוכלו לחשוף את המסר שלכם לקהל הרחב.