יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

מיסטיקנים מומחים


אנשי ייעוץ
מיסטיקנים הם אנשי ייעוץ אשר לרשותם עומדים כלים רבים כמו למשל מספרים, קלפים או כלים רוחניים כמו תקשור. אנשים פונים למיסטיקנים מומחים בשל דילמות, שאלות או הכוונה בחיים. לעיתים הפנייה יכולה להיות בעקבות משבר כמו למשל קושי למצוא עבודה ולעיתים הפניה אל מיסטיקנים מומחים תעשה דווקא ברגע חשוב בחיים כמו למשל בבחירת תאריך חתונה. המיסטיקנים ישתמשו בכלים שונים ומגוונים על מנת להעניק לכל אחד את המענה הנכון לו ביותר. חשוב לדעת כי לא כל המיסטיקנים משתמשים בכל הכלים ולכן כל אחד מוצא לעצמו את מי שהכי מתאים לו לעזרה ויעוץ.


להתייעץ בעת משבר
כשאנו נמצאים במשבר בחיינו ברור לנו כי יש לו מקור בעברנו. לרוב, אנחנו לא יודעים למה המשבר הגיע אלינו וקשה לנו לאתר גם את המקור וגם את הפעולות שעלינו לבצע כדי להתגבר עליו. מה שברור לנו הוא שאנו רוצים לצאת מהמשבר ולשם כך ישנם מיסטיקנים מומחים אותם נוכל לשתף במשבר, בעבר שלנו ולהתייעץ לגבי הפעולות אותן עלינו לבצע כדי לצאת מהמשבר ולא לשוב אליו שוב.


להתייעץ בשעה טובה
אנו רוצים להימנע ככל הניתן מבעיות בעתיד ולכן אנו יכולים לפנות אל מיסטיקנים מומחים במטרה למנוע בעיות. מניעה של בעיות יכולה להתבצע על ידי בחירת שם נכון ליילוד או בחירה נכונה של תאריך אירוע. גם אם יש לנו שם יפה מאד שחשבנו להעניק לרך הנולד, נוכל לחזק את השימוש בו או לוותר עליו ולבחור שם אחר לאחר התייעצות.


כל הכלים
מיסטיקנים מומחים מביאים אליכם כלים רבים שלבד כנראה לא יכולתם להשתמש בהם. המסיטיקנים אשר מתמחים למשל בנומרולוגיה למדו והתמחו בתחום וזאת כדי לסייע לכם לפתור בעיות, לענות על שאלות חשובות ולקבוע צעדים אותם אתם עתידים לעשות.