יום שבת, 8 בפברואר 2014

הפיליפינים



הפיליפינים

אם אתם מחפשים יעד שיהיה לכם מעניין לראות בטיול המשפחתי הבא שלכם, האופציה של הפיליפינים זו אופציה טובה במיוחד. הפיליפינים זו למעשה מדינה שמורכבת מיותר מ7,000 איים, ואין ספק שטיול באזור הזה יכול להיות מיוחד גם עבורכם וגם עבור הילדים שלכם, במידה ואתם רוצים לקחת גם אותם לטיול. 



תקשורת עם המקומיים

בין אם אתם יוצאים לטיול באזור של הפיליפינים לבד ובין אם אתם שייכים לאותם האנשים שמעדיפים לצאת בטיול מאורגן, אין ספק שאתם צריכים לחשוב על הנושא של תקשורת עם המקומיים. באופן כללי ניתן לראות שמדברים באזור של הפיליפינים הרבה מאוד שפות, אך השפה הרשמית היא פיליפינית. יחד עם זאת, ולמרות שגם אתם בוודאי לא דוברים את השפה הזאת, אתם תוכלו להסתדר נהדר עם אנגלית כך שאין כל מקום לחשש. 

אוכל מצוין 

כפי שאתם בוודאי נוהגים לעשות כשאתם נוסעים לטיולים באזורים אחרים, גם בטיול שלכם לאזור של הפיליפינים כדאי יהיה לטעום את האוכל המקומי. מדובר על אוכל טוב ומגוון, ומעבר לכך, הוא גם בריא ומזין. יש הרבה מסעדות מומלצות הן באזורים התיירותיים והן באזורים אחרים, כך שטוב תעשו אם תבדקו מראש את האופציות כדי לבחור את המסעדות.

מלונות ברמות שונות 

עוד דבר שצריך לחשוב עליו כשנוסעים לחופשה, זה הנושא של המלונות בכל מקום שאליו אתם מתכוונים להגיע. בין אם אתם הולכים לעשות טיולים ארוכים בהרבה אזורים בפיליפינים ובין אם אתם חושבים להישאר בעיקר באזור אחד, אין ספק שתוכלו לבחור בין הרבה אופציות של מלונות. יש מלונות ברמות שונות כך שכל אחד יכול לבחור על פי היכולות שלו ועל פי הסכום שהוא מוכן להוציא על לינה במלון בכל לילה בטיול.