יום ראשון, 17 בנובמבר 2013

תקשור רוחני



תקשור – להבין את החיים שלנו

בני האדם מתקשרים איש עם רעהו באמצעות מילים, אבל הם אינם הישות היחידה שמתקיימת ביקום שבו אנו חיים. תקשור מאפשר קבלת והעברת מסרים בינינו לבין ישויות שונות המצויות, לעיתים, בממדים ובעולמות אחרים ופעמים אחרות עמנו כאן. תקשור הוא למעשה יצירה של קשר בינינו לבין גורמים אלה, שהדרך אליהם אינה עוברת בשימוש בחמשת החושים הרגילים והמוכרים לאדם.


אילו מסרים ניתן לקבל באמצעות תקשור?


  • תוך הגעה אל הנשמה, ניתן ליצור קשר ישיר עם הקול הפנימי העמוק של כל אחד מאתנו. תקשור פותח לנו צוהר לקבלת מסרים מהנשמה, נקיים מכל "רעש" של מסכות, אגו וחומות הגנה שבנינו במהלך השנים.
  • תקשור הוא כלי בקבלת מסרים מישויות נעדרות גוף פיזי, דוגמת חוצנים, נשמות נפטרים המצויות בעולם הבא, ישויות אור ועוד. מסרים אלה מסייעים בהדרכה רוחנית לצורך ניווט נכון וריפוי.


מה ניתן להשיג באמצעות תקשור?


המסרים המתקבלים בביצוע תקשור רוחני מספקים בידינו כלי להרחבת הידע שלנו על היקום בכלל ועל הבנת עצמנו בפרט, תובנות שכדי להגיע אליהן לא קיימות דרכים אחרות. הבנה זו מעניקה לנו את היכולת לקבל ההחלטות האישיות שלנו על סמך פרספקטיבה רחבה ביותר, תוך קבלת הכוונה לדרך של צמיחה אישית ורוחנית.


מדוע כדאי לפנות למתקשר?

יכולת לבצע תקשור גלומה, ברמה הבסיסית, בכל אדם. בקרב רבים היא נותרת חבויה, ואחרים – אלו שממצים אותה ומבטאים אותה בפועל – משמשים מתקשרים. בזכות התפתחות עקבית בחיים הרוחניים והאישיים, יש בידי מתקשרים יכולת להגיע לישויות גבוהות ולקבל לידיהם מסרים טהורים, כזו שאדם "רגיל", שלא חווה ועבר את תהליך ההכשרה לבצע תקשור, לא יוכל לקבל או להבינם כראוי.


איך מתקבלים המסרים?

את המסרים שמעבירות הישויות מקבל כל מתקשר בדרך שונה. יש מי ששומעים אותם, יש מי שקולטים אותם בחלומותיהם. פעמים רבות, משמשים לעזר אמצעים שונים – דוגמת אבנים, קלפים, ריחות, תמונות ועוד. כל מתקשר בוחר לו את הדרך המועדפת עליו, לפי ניסיונו ונסיבות המקרה, שתסייע לו לנקז לתודעתו את המסרים והמידע שיש לקבל.