יום רביעי, 14 במרץ 2012

צלמת היריון


מזל טוב! נכנסת להיריון ועכשיו את הולכת לעבור תקופה של תשעה חודשים, פלוס מינוס, מרגשים, לא פשוטים ומיוחדים שבסיומם תזכי במתנה גדולה: תינוק או תינוקת. אחד הטרנדים החמים כיום במהלך תקופת ההיריון הוא צילום הריון. בטח יצא לך לראות בפייסבוק לא מעט תמונות של חברות או קולגות שהצטלמו בבטן חשופה של חודש שביעי, אז עכשיו גם את יכולה!

צלמת היריון – כי רק היא באמת תבין אותך

לא מעט פעמים נשאלת השאלה אז מה עדיף צלם היריון או צלמת היריון, במקרה של צילום היריון התשובה מאוד ברורה – צלמת היריון. צלמת היריון תהיה לרוב אישה שכבר חוותה את ההיריון שלה, מהנקודה הזו יהיה לה הרבה יותר קל להתחבר לתחושותייך. התחושה הזאת מהותית משום שבמהלך ההיריון נשים רבות אינן מרגישות בנוח עם גופן וצריכות לא מעט חיזוקים, קל וחומר במהלך צילומי היריון. כדי להגיע לצילומי היריון בצורה הטובה ביותר על האישה שבהיריון להיות מאוד משוחררת, נינוחה ובעיקר שלמה עם עצמה. צלמת ההיריון משמשת לא מעט פעמים גם על תקן פסיכולוגית והכול על מנת שבסופו של דבר היא תוכל להפיק את הצילומים היפים, המקצועיים והמחמיאים ביותר.



צלמת היריון – האם עדיף להצטלם לבד או עם הבעל

דילמה זו מעסיקה לא מעט מהנשים שבאות להצטלם במהלך הריונן. האם הן תעדפנה להצטלם לבד או אלי עם הבעל והילדים אם יש? אילו מן צילומים יהיו? אמנותיים? סקסיים? שמרנים? כל אחת שבאה להצטלם במהלך הריונה מגיעה עם השקפת עולמה והמקום ממנו היא מגיעה. יש נשים שיעדיפו תמונות סקסיות יותר עם בטן חשופה ולעומתן יש כאלו שירצו להצטלם עם בטן מכוסה כדי לשמור על צניעות.
הגדולה של צלמת היריון מקצועית הוא להלך בין הטיפות ולמצוא את שביל הזהב עבור כל מצולמת. הדבר היפה הוא שכל מצולמת מביאה את האופי שלה לצילומים וכך נוצר עבור הצלמת ערב רב של נשים בהיריון מכל  המינים וכל הסוגים. לפני הצילומים חשוב מאוד לתאם ציפיות עם הצלמת, כדי שלא תהיינה הפתעות לא נעימות בהמשך. תיאום ציפיות מדבר בדיוק על הדברים שנכתבו קודם לכן: האם לצלם חושפני או שמרני, אמנותי או סקסי וכו'.

צלמת היריון – צילום שיישאר כל החיים
צילום היריון הוא מתנה שאין סיבה שלא תעניקי אותה לעצמך. התמונות יישארו איתך כל החיים וכל פעם שתרצי תוכלי להיזכר בתקופה הקסומה של ההיריון.
בהצלחה!