יום ראשון, 14 במאי 2017

הלוואות לעסקים



הלוואות לעסקים בכל סכום שהוא
כאשר אתם מעוניינים ליטול הלוואות לעסקים, יש להניח שהסכום שאותו אתם מעוניינים ללוות, הוא סכום גבוה יותר מזה שנהוג בהלוואות פרטיות. הסיבה לכך היא ברורה. הלוואה פרטית מוגבלת לרוב למוצר כזה או אחר - זו יכולה להיות הלוואה למימון לימודים, לרכישת רכב, ועוד. לעומת זאת הלוואות לעסקים מיועדות למטרות גדולות בהרבה - זה יכול להיות לרכישה או שכירה של שטח ומבנה, רכישת ציוד מקצועי, שכירת כוח אדם ותשלום משכורות, טיסות לחו"ל לפיתוח העסק , ועוד. כך בעצם, היקפי האשראי של הלוואות לעסקים מתחילים מכמה מאות אלפי שקלים ברוב המקרים.



מה זה אומר על ההלוואה עצמה?
זה אומר דבר מאד פשוט - כל מי שמספק כיום הלוואות לעסקים נוטל על עצמו סיכון גבוה יותר, ולכן אפשר היה לצפות שהדבר היה מקשה מאד על בעלי העסקים לפתוח עסקי חדשים או לקדם אותם. אולם המציאות היא בכל זאת שונה. קודם כל יש לזכור, כי מי שמספק הלוואות לעסקים בכל זאת עובד מול גורם שהוא אמין יותר. לעסקים יש יותר נכסים, יותר בטחונות ויותר ערבויות - ויש להם לרוב גם מקור הכנסה יעיל שהוא העסק עצמו – וזה מקל על הגורמים המלווים להעניק את ההלוואה.
מעבר לכך, קל יותר כיום ליטול הלוואות לעסקים משום שהמדינה תומכת בכך, ומוכנה לממן חלק מהביטחונות הנדרשים להלוואה דרך הבנק. חשוב מאד לציין שאם העסק שלכם גם רשם כבר הצלחה בעבר ומדובר על הלוואה שבאה לשדרג אותו, כל הגורמים הנוגעים בתחום ישמחו להעניק לכם אשראי נדיב עוד יותר. הקושי הוא בעיקר בהתחלה, וגם בהתחלה כאמור - יש מי שתומך בכם.

לקחת הלוואה בזהירות
כמובן שלצד כל התמיכה, זכרו שתמיד כשאתם נוטלים הלוואות לעסקים, אסור להתפרע - חשבו את הסכום שאתם צריכים באופן שמרני, כדי שגם תוכלו להחזיר את ההלוואה, ולהמשיך לרשום רווחים.