יום ראשון, 15 במאי 2016

קונים זהב במזומן



חברה שקונה זהב ומשלמת עבורו במזומן פונה לקהל יעד מגוון. הקהל העיקרי של החברה הוא בעלי תכשיטים ואנשים פרטיים. זהו קהל שבתוכו נמצאים גברים ונשים בטווח רחב של גילאים ומכל רחבי הארץ. כאשר קונים זהב במזומן מאנשים פרטיים מבצעים הערכה מסודרת של המשקל והערך. כך קובעים כמה כסף מזומן לשלם עבור כל קראט והאם לתת מחיר שונה לכמויות גדולות. מבחינת אנשים פרטיים, מכירה במזומן של זהב היא דרך מצוינת לממש את הפוטנציאל שלו. יש לזכור שמדובר בדרך כלל על תכשיטים ישנים שלא נמצאים בשימוש יום יומי.

קהל יעד נוסף של חברות בתחום של קניית זהב כולל בעלי חנויות. מי שיש לו חנות תכשיטים ורוצה להיפטר מדגמים ישנים או לא מוצלחים לא תמיד יודע מה לעשות איתם. הפתרון הוא לפנות לחברה שקונה זהב ולקבל תמורתו כסף מזומן. בעזרת המזומן ניתן להגדיל את היצע התכשיטים בחנות, לכסות חובות ובמידת הצורך גם לפתוח בקמפיין פרסומי או שיווקי.



קונים זהב במזומן גם מאמנים

אפילו בתחום האמנות יש ביקוש רב לשירותי קניית זהב. אמן שעוסק ביצירת תכשיטים כתחביב או כמקצוע עלול למצוא את עצמו מתמודד עם כמות גדולה של עודפים. אם חומרי הגלם לא נמצאים בשימוש והאמן לא יודע מה לעשות איתם, הוא יכול לפנות לחברה שקונה זהב ולקבל תמורתו כסף מזומן. כאשר קונים זהב במזומן מאמנים מבצעים את העסקה בצורה מסודרת ולשביעות הרצון של כל הצדדים המעורבים.
לסיכום, היום כבר קונים זהב במזומן מאנשים פרטיים, בעלי עסקים ואמנים. רצוי לבצע את העסקה מול חברה אמינה ולברר מראש מה יהיה התגמול. לאחר מכן ניתן להשתמש במזומן לצרכים שונים ולהפיק ממנו תועלת.