יום רביעי, 12 באוגוסט 2015

בגדי ים



בגדי ים  בשלל צורות

ברזילאי, סרוג, חוטיני או סטרפלס? מבולבלים?! לא לאורך זמן, מסתבר שמדובר בהתלבטות חוזרת ונשנית, בעלת משמעות כבדה, אצל המין הנשי שתוקפת בעיקר לפני הקיץ ואיתה כמובן, עונת הרחצה. ההתלבטות היא איזה בגדי ים  עומדים להגיע לחנויות שיתאימו בדיוק למידות הגוף ויגרפו הכי הרבה מחמאות מצד הסובבים.




התלבטות חדשה בכל שנה

בגדי ים מעצימים את המיניות שיש בכל אישה ולכן כל שנה יש את אותה הדילמה שמצליחה להוציא את כלל הנשים משיווי משקל – איזה   נקנה הפעם? זאת לאור ההיצע הרב והדגמים המדהימים ביופייים שיוצאים כל שנה מחדש ומצליחים ליצור כל פעם באז סביבם. זה לא סוד שכולן רוצות להיות לבושות על פי צו האופנה האחרון ושלא ייראו מיושנות ולא מעודכנות.

רגע מודדים

הכניסה לחנות בגדי הים תמיד מלווה בדפיקות לב ורגע מדידת בגד הים הוא מעמד קריטי שיקבע בסופו של יום אם העונה תעבור בתוך בגדי ים  מהליין האחרון בפריז או להידחף לתוך בגד ים שלם כברירת מחדל כי לא נמצא אותו בגד ים מיוחל שהנפש משוועת לו.

טיפים לבחירת בגד ים מתאים

בשביל לקבל החלטה סופית איזה בגדי ים  יעטפו את הגוף בקיץ הקרוב צריך לתת את הדעת לכמה פרמטרים לתחושה מושלמת והם: הקפדה בבחירת בגדי ים   איכותיים עשויים מבד עמיד שאין סיכוי שיתכווץ בכביסה וכמובן ישמור על הצבע ועל המרקם. דבר אחר שצריך לעשות כדי לבחור את בגד הים המושלם הוא לקבל רעיונות מקטלוגים הכי מעודכנים שיש ודבר אחרון תמיד לקחת מישהו קרוב שייתן את חוות דעתו הסופית. הקפדה על הכללים יבטיחו הנאה מושלמת מים, שמש ושמיים.