יום שישי, 20 בפברואר 2015

מרכזיה לעסקים מחיר



לייעל את העבודה בבית העסק עם מרכזיה איכותית לעסק
כל משרד ועסק צריך מרכזיית טלפונים איכותית. המענה הטלפוני של העסק הוא אחד הגורמים החשובים מאוד להצלחתו ולאיכות שירות הלקוחות שלו, ואת מרכזיית הטלפונים צריך להתאים לצורך של העסק. עסק קטן המשקיע במרכזיה לעסקים מחיר מופרז ומקבל 100 קווי טלפון – לא יזדקק להם לעולם. מצד שני, תרחיש גרוע יותר הוא עסק גדול עם מעט מדי קווי טלפון – הגוררים זמני המתנה ארוכים ותסכול גדול בקרב הלקוחות והעובדים. צריך לשלם על מרכזיה לעסקים מחיר הוגן – ולקבל מקסימום תקופה.




מרכזיית IP – לשדרג למרכזיית העתיד כבר עכשיו
האופציה הפופולארית ביותר בתחום המרכזיות לעסקים כיום היא מרכזיות IP – שהיא העתיד של תחום המרכזיות לעסקים. אפשר לשלם על מרכזיה לעסקים מחיר גבוה ומופרז, עבור חיבור קווי רגיל ומספר קווי טלפון מוגבל, אבל עם מרכזיית IP ניתן לקבל את קווי הטלפון ישירות דרך רשת האינטרנט. המספר של כל מכשיר נקבע על פי ה-IP (internet protocol) שלו. מרכזיות IP לעסקים ניתן למצוא במגוון רחב של מחירים, גדלים וסוגים – מרכזיות של 5 קווי טלפון עד מרכזיות של מאות קווי טלפון. בתחום המרכזיות לעסקים מדובר בפתרון האלגנטי ביותר.

להשקיע במרכזיה לעסקים מחיר הוגן – ולקבל תמורה מלאה
בשביל להשקיע במרכזיה לעסקים מחיר הוגן ומתאים לצרכי העסק שלכם – נדרש להגדיר בדיוק מהם צרכי העסק שלכם ממנה. לשלם על מרכזיה לעסקים מחיר נמוך ולא לקבל בעבורו את כמות הקווים הנחוצה לתפעול העסק – זוהי ברכה לבטלה. מומלץ בהחלט לרכוש מרכזיות IP, לשלם על מרכזיה לעסקים מחיר מעט יותר גבוה באופן חד פעמי – כמה אלפי שקלים (מחיר הוגן לכל הדעות) – ולקבל את קווי הטלפון בכמות ובאיכות הנחוצות לעסק שלנו.