יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

אקסיום



החוזים אשר אקסיום מנהלת מול המשקיעים והשוכרים
אחת מן הסיבות המרכזיות לכך כי אנשים רבים פועלים ועובדים מול בית השקעות הנדל"ן אקסיום, היא האחריות אשר הם מפגינים בחוזים שהם מנסחים. החוזים של אקסיום נחשבים לאמינים, מפורטים ואיכותיים באופן מיוחד. חברת אקסיום כידוע, עובדת בשני מישורי שונים. המישור הראשון הוא מול המשקיעים עצמם שהם בעצם אתם - אתם מעבירים את הכספים שלכם לאקסיום, והיא משקיעה אותם ברכישת נכסי נדל"ן שונים. הצד השני הוא של השוכרים עצמם – אשר מולם חותמת אקסיום על הסכם השכירות, אשר אמור בסופו של יום – לשרת את המשקיעים בחזרה בצורה הטובה ביותר.

הכירו את המודל עליו מדובר
החוזים של חברת אקסיום מול המשקיעים, מבטיחים להם בעצם תשואה קבועה על פי רוב. אקסיום מתחייבת להעביר לכם תשואה פעמיים בשנה, בהתאם לתשואה אשר נמסרה כמובן. מעבר לכך, חברת אקסיום מבטיחה לכם בעלות יחסית על הנכס, בהתאם לגובה ההשקעה שלכם. כמו כן, אקסיום מבטיחה בחוזה להעביר את הבעלות דרך נאמנות של עורך דין - כך שלכם יש יכולת השפעה על ההשקעה בנכס, ואתם יכולים לגייס רוב לשינוי ההחלטות בהשקעה.
מן הצד השני, אקסיום פועלת באחריות גם מול השוכרים עצמם - כדי להבטיח לכם את התשואה בצורה הנוחה ביותר. אקסיום תמיד מעדיפה לעבוד עם חוזים ארוכי טווח ככל הניתן - בכדי להבטיח את התשואה לאורך זמן. כמו כן, אקסיום תמיד מעדיפה לקיים חוזים מול חברות גדולות, ואף מול רשויות ציבוריות - שכן אלו נחשבים לשחקנים חזקים במשק עם יכולת החזר גבוהה ביותר לכל הדעות.



ולמי זה מתאים הלכה למעשה?
המודל של חברת אקסיום יכול להתאים מאד לאנשים אשר הצליחו לגייס סכום כסף להשקעה, ורוצים ליהנות מתשואה גבוהה יחסית, אך לא להיכנס לשווקים ספקולטיביים יתר על המידה כמו שוק ההון. חברת אקסיום מנחה אתכם בתהליך ההשקעה, ומפנה את הכסף לאפיקים בטוחים ואמינים כאלה ואחרים. אתם מוזמנים כמובן ליצור קשר עם אקסיום, להביט בחוזים אשר היא מציעה, ולבחון בעצמכם את האמינות והמקצועיות של החברה.