יום שלישי, 6 במרץ 2012

תיקי מנהלים


תיק מנהלים, הוא אקססוריז חובה לכל מנהל. תיק המנהלים הוא חלק מהשילוש הקדוש: שעון יוקרתי, עט "מון בלאן" ותיק מנהלים. גם נשים מנהלות משתמשות בתיקי מנהלים כמובן, וגם אצלן התיק הוא חלק משילוש קדוש: חיתול מלוכלך של הילד, כתם של פורמולה לתינוקות על החולצה ותיק מנהלים. תיקי המנהלים שומרים על קו רציף כבר שנים רבות, תיקים מרובעים מעור איכותי או שלעיתים מבד.


גם הצבעים מתאימים את עצמם לבעליהם המנהלים: חומים אפורים או שחורים על כל גווניהם. צבעים אלו מאפשרים למנהל לשאת את התיק בכל עת והוא לא נזקק לכמה תיקים, כי הם מתאימים לרוב לצבעי החליפות והעניבות שגם הם מתהדרים לרוב בגוונים שונים של חום שחור ואפור.

כל מותגי התיקים היוקרתיים מעצבים תיקי מנהלים, אך העיצובים הללו יישארו דומים בכל האופנות המתחלפות. סוגי העור ישתנו מעונה לעונה ואולי אף הצבעים. אבל תיקי מנהלים תמיד יישארו בצורתם המקורית כדי לשמור על ייחודם ואופיים.


תיקי מנהלים לגברים

להבדיל מחיי היום יום שבהם רוב הגברים חשים סלידה קלה לתיקים, בחיי העבודה הגברים מגלים עניין מוגבר במציאת ונשיאת תיק. בעיקר במשרות ניהוליות שרובן מחייבות לשאת תיק עבור המחשב הנייד והניירת. אבל גם אם תיקו של המנהל ריק הוא יישא אותו עימו כסמל סטטוס. תיקי המנהלים לגברים מעוצבים לרוב באופן דומה: 3 תאי אכסון גדולים ונוחים, ידית נשיאה ורצועה נתיקה לנשיאת התיק. פתיחת התיק מתבצעת בלחיצה על אבזם הנעילה היוקרתי. האבזם ניתן לנעילה ע"י מפתח ייעודי המצורף לתיק.



תיקי מנהלים לנשים

עולם תיקי המנהלים לנשים דומה לעולם תיקי מנהלים לגברים. התיקים דומים מאוד בצורתם הקלאסית והיוקרתית, רק שתיקי הנשים יהיו מעודנים מעט ומעוגלים מעט מתיקי הגברים. הצבעים דומים אף הם למרות שניתן למצוא תיקי מנהלים לנשים גם בצבעים אחרים כמו אדום ובורדו. גם העיצוב הפנמי שומר על אחידות תיקי המנהלים:  לרוב יהיה בהם תא מרוכסן גדול, כיס מרוכסן בדופן הפנימית. בצד החיצוני כיס גדול פתוח או שנסגר בעזרת מגנט, ובו מקום לטלפון נייד, כרטיסים, עטים ומשקפיים.


מחירים של תיקי מנהלים

תיקי מנהלים נעים בין כ- 400 שקלים לכ- 3000. הכל תלוי בחומר ממנו עשוי התיק. תיקים מעור אמיתי איכותי ורך יעלו בהתאם. כמובן שהמותג קובע את המחיר גם כן. תיקים מבד או פוליאסטר/ ניילון יהיו זולים יותר. ניתן כמובן למצוא גם מבצעים בחנויות השונות ובאינטרנט.