כאשר אתם באים לבחור מעצב גרפי שיכין לכם עיצוב לוגו, חשוב שתהיה בינכם תקשורת טובה. על המעצב הגרפי להיות קשוב לצרכים שלכם ולהבין את המטרה הסופית של עיצוב לוגו. לשם כך עליו להבין את תחומי העיסוק שלכם ואת גורמי השוק שאתם פועלים בו. על המעצב הגרפי להיות קשוב לשינויים בעיצוב אשר אותם אתם מעוניינים לבצע ולבצע אותם לשביעות רצונכם. הלוגו של החברה יוביל את תדמית החברה ואת הפרסומים של החברה שלכם באמצעי המדיה השונים – פרסום בטלוויזיה, מודעות בעיתונים, שיווק באמצעות פליירים ובאינטרנט, לכן חשוב להקפיד על עיצוב לוגו איכותי שיכול להתאים לכל צורות הפרסום וייצג את חברתכם על הצד הטוב ביותר. הגדרתה המילונית של המלה לוגו היא סמל מסחרי. מטרתו העיקרית של הלוגו הינה לייצג באופן חזותי מוצר או חברה כדי שתיחרט בזיכרונם של קהל הצרכנים הקיים והפוטנציאלי. מעצב גרפי הינו זה האמון על עבודת עיצוב לוגו. בשנים האחרונות מעצבים שונים נוטים לעשות שימוש במספר רב של סגנונות עיצוביים שונים, אך חרף זאת קיימים כמה עקרונות בסיסיים אשר משותפים לכל הסגנונות והעיצובים.
העקרונות המרכזיים של עיצוב לוגו
אחד העקרונות המרכזיים של עיצוב לוגו הינו יופי הפשטות – הלוגו צריך להיות מורכב מכמה שפחות אלמנטים על מנת שייצרב במודעותם של הצרכנים במהירות ובקלות. כמו כן, ישנה חשיבות בהתאמת עיצוב לוגו לערכי המותג בצורה כזו שתתאים גם בטווח הארוך ועוד עקרון חשוב הוא לשקף בעיצוב הלוגו את תחום הפעילות. מעצבים שונים ורבים בוחרים לעצב לוגואים בסגנונות ובטכניקות רבות ומגוונות. קיימים לוגואים אשר הם מורכבים מאיור או מציור המתייחס לשם המוצר או לשם החברה. קיימים לוגואים אשר הם מעוצבים בסגנון מופשט אשר אינו מתבסס על דימוי ברור או על מלל, אלא על אסוציאציה עם המוצר או השירות שאותה החברה מספקת.
העקרונות המרכזיים של עיצוב לוגו
אחד העקרונות המרכזיים של עיצוב לוגו הינו יופי הפשטות – הלוגו צריך להיות מורכב מכמה שפחות אלמנטים על מנת שייצרב במודעותם של הצרכנים במהירות ובקלות. כמו כן, ישנה חשיבות בהתאמת עיצוב לוגו לערכי המותג בצורה כזו שתתאים גם בטווח הארוך ועוד עקרון חשוב הוא לשקף בעיצוב הלוגו את תחום הפעילות. מעצבים שונים ורבים בוחרים לעצב לוגואים בסגנונות ובטכניקות רבות ומגוונות. קיימים לוגואים אשר הם מורכבים מאיור או מציור המתייחס לשם המוצר או לשם החברה. קיימים לוגואים אשר הם מעוצבים בסגנון מופשט אשר אינו מתבסס על דימוי ברור או על מלל, אלא על אסוציאציה עם המוצר או השירות שאותה החברה מספקת.