יום שני, 8 בפברואר 2016

טיולים מאורגנים לצ'כיה



לפעמים מתחשק לקחת פסק זמן מהחיים. לעצור הכל, לא לחשוב על כלום, להיכנס לנירוונה מסוימת ולזרום עמה... מה יש, אתם עובדים כל כך קשה, לא מגיע לכם להתפנק קצת? בוודאי שמגיע לכם. אתם מתרוצצים כל היום בין מטלות הבית השונות, לבין דרישות הבוס התובעניות בעבודה שלכם, לא שוכחים להשקיע בזוגיות שלכם, להשקיע בילדים שלכם ומה קורה עם האני שלכם? איפה הוא בא לידי ביטוי? שכחתם אותו אי שם בדרך? אתם חייבים גם זמן איכות עבור עצמכם, אחרת תתפרקו לרסיסים, כמו מכונית שחייבת דלק על מנת לנסוע, כך אתם חייבים חופשה על מנת לאגור מצברים ולהמשיך לתפקד, אתם מפעילים כוח פול גז בניוטרל וזה יהיה בעוכרכם. המלצה שלנו – קחו טיולים מאורגנים לצ'כיה, הכירו את אירופה על צדדיה היפים, בלו בנעימים, תשתו טוב, תאכלו טוב ותשנו טוב וככה תוכלו לתפקד אחר כך הרבה יותר טוב...



טיול מרתק לגן העדן הצ'כי -
טיולים מאורגנים לצ'כיה ייקחו אתכם אל גן העדן הצ'כי – עולם אשר בו עדיין חורשים את השדות במחרשה רתומה לפרדות, ומתבשמים מניחוחות פריחה וחציר, האזור הכפרי של בוהמיה, הלא הוא גן העדן הצ'כי, יספק עבורכם את כל החבילה – כפרים ציוריים וכן קטנים הפזורים לאורך הרי קריקונושה, שהמהפכה התעשייתית פסחה עליהם והם נשתמרו בדיוק כפי שהיו לפני מאתיים שנה. טבולים בין מטעי אגסים ותפוחים, שדות מוריקים של פריחה אביבית נהדרת ביופייה, יופיו של הטבע ניכר על כל צעד ושעל. 

יש שם בתי נופש מרווחים לארבעה אנשים, באזור דבור קרלובה, כעשרים דקות מטרטונוב ומאה חמישים קילומטר מפראג. במחיר ארבע מאות עשרים אירו לשבוע תקבלו קוטג' דו מפלסי מצויד היטב ומאובזר בעל גג רעפים אדום, גינה מטופחת ובריכה קטנה בחצר.