יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

קריטריונים בבחירת מקום למסיבת רווקות



חברה טובה שלך מתחתנת? זה הזמן לארגן לה מסיבת רווקות בלתי נשכחת. כדי לארגן את המסיבה המושלמת את צריכה קודם כול לבחור את המקום המושלם למסיבה וכיוון שישנם מקומות רבים שיכולים להתאים למסיבה שלכן, את צריכה לדעת מהם הקריטריונים שיש להתחשב בהם לפני שאת מחפשת מקום למסיבת רווקות.

כמות המוזמנות למסיבה
הדבר הראשון שתצטרכי לבחון לפני שאת בוחרת מקום למסיבת רווקות הוא לבחון כמה מוזמנות עומדות להגיע למסיבה. מומלץ מאד לפתוח קבוצה מיועדת למסיבה ולברר מי מגיעה אליה. כמות המוזמנות תשפיע על גודל המקום שתרצו עבור המסיבה והיא תשפיע על התקציב שיעמוד לרשותכן למקום ולמסיבה כולה.




תקציב המסיבה
כשאת מתייחסת אל תקציב המסיבה את יודעת כמה כסף יש לך וסכום זה צריך לשמש עבור:
·         מקום – התקציב שלך צריך לדאוג עבור מקום למסיבת רווקות כשהמקום יכול לספק לך אבזור מגוון מאד, הכול תלוי מה את צריכה עבור המסיבה.
·         כיבוד – בחלוקת התקציב שעומד לרשותך את צריכה להביא בחשבון גם את הכיבוד. הכיבוד כולל כמובן גם שתייה ואת צריכה להחליט אם במסגרת התקציב תרצי שכל אחת תביא כיבוד או אם התקציב ישמש גם עבורו.
·         אבזור וקישוטים – אם תרצי להפוך את המקום למיוחד ואישי יכול להיות שתרצי לרכוש אביזרים שונים שמתאמים למסיבת רווקות וקישוטים לחלל. כמובן, המקום עצמו יכול להיות מושלם איך שהוא, אך אם תרצי להוסיף דברים שונים תצטרכי להתחשב בתקציב שלך.
מה תרצי שיהיה במסיבה
כשאת מחפשת מקום למסיבת רווקות את צריכה לשאול מה תרצי שיהיה במסיבה. בהתאם למה שתרצי שיהיה במסיבה תוכלי לבחור את המקום. למשל, אם חשוב לך מקום מפואר עם ג'קוזי או בריכה תוכלי לחפש אחר אחד כזה.