יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

גולן טלקום שירות לקוחות



אם אתם נמנים עם לקוחות חברת גולן טלקום יכול להיות שגם אתם תמצאו את עצמכם פונים אל מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום. חברת גולן טלקום קמה מיד עם המהפכה הסלולרית והיא הציעה בשורה לכל משתמשי הסלולר בארץ. החברה שמה לעצמה מטרה להציע שירות איכותי במחירים זולים ובעצם לשבור את המחירים הגבוהים והיא הצליחה בכך. מאז נכנסה החברה לתמונה חברות נוספות החלו להציע מחירים אטרקטיביים ואף על פי שישנן חברות נוספות רוב הישראלים זוכרים לחברה זו את המהפך שהיא הובילה ומתעניינים בשירותים שלה. כדי לקבל מידע על החברה כל שיש לעשות הוא להתקשר אל מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום ולהעלות כל שאלה.

נציגים מקצועיים לפנייך
יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום תפגיש אותך עם נציגי שירות מקצועיים אשר ישמחו מאד לענות על שאלותייך. השאלות יכולות להיות בתחום ההצטרפות לשירותי החברה, הן יכולות להיות בתחום התקלות ועוד. כל שאלה או פניה מתקבלת במקצועיות וגם אם יש לך ספק אם נציגי השירות יוכלו לעזור או לא מומלץ להתקשר ולבחון אותם.

מענה בשפה שנוחה לך
השירות של גולן טלקום נועד לתת לך את המענה שאתה זקוק לו ובשפה שנוחה לך. לחברת גולן טלקום שירות לקוחות המאפשר לך דבר לבחור את השפה המועדפת עלייך לשיחה. לאחר בחירת השפה יענה לך נציג מקצועי על כל שאלה ובנוחות שלך.

מענה מכל מכשיר
אל שירות הלקוחות של גולן טלקום אפשר להתקשר גם ממכשירים ניידים וגם ממכשירים נייחים. המענה מאפשר להצטרף לשירותי החברה בקלות, לנייד מספרים, לפתוח את המכשיר לשיחות לחו"ל או לשנות את החבילה ואין זה משנה אם תבחר להתקשר ממכשיר נייד או נייח.