יום שבת, 31 בינואר 2015

מלגזה חשמלית או אם


מלגזה – המצאה ששינתה את עולם התעשייה

מפעלי התעשייה הגדולים של תחילת המאה העשרים גילו לראשונה בעיה שלא היה להם פתרון אליה – חלקי החילוף שהיו נחוצים לייצור כלי הנשק הגדולים בייצור המוני – היו כבדים מכפי שהיו הפועלים מסוגלים להרים. לצורך זה, בשנת 1917 הומצאה לראשונה המלגזה – רכב ממונע בעל זרועות פלדה תחתונות המרימות משאות כבדים – וזוהי המצאה ששינתה את עולם התעשייה וייעלה אותו ללא היכר.




על פי אילו משתנים צריך לבחור מלגזה לעסק שלך

משנת 1917 ועד היום התפתח שוק המלגזות וכיום יש עשרות דגמים וסוגים שונים מעשרות יצרנים שונים. אם אתה בעל עסק שמעוניין לרכוש מלגזה או מלגזות לעסק שלך – ודאי שאתה מבולבל אם אתה לא בקיא בתחום. ולכן – הדבר הנכון ביותר שתוכל לעשות יהיה להגדיר במדויק מה אתה צריך מהמלגזה שאתה רוכש. האם נחוצה לך מלגזה חזקה למשאות כבדים? במידה וכן – חפש מלגזה מתאימה, שלרוב תהיה מלגזת דיזל. אם נחוצה לך מלגזה קטנה וזולה יותר (לרכישה ותפעול), בעלת עבירות ופונקציונאליות גבוהה – כנראה שאתה מחפש מלגזה חשמלית. בהקשר זה – תמצא מעט אם בכלל מלגזות חשמליות טובות יותר ממלגזה חשמלית או אם.


מלגזה חשמלית או אם – איכות גבוהה, תפעול פשוט, מחיר נמוך

המפעל האיטלקי OM מייצר רכבים ממונעים מסוגים שונים כבר משנת 1919. עם זאת, את המלגזה הראשונה שלהם יצרו בשנת 1951. מוצר הדגל של החברה, שהפכה לחברת המלגזות המובילה באיטליה ואחת המובילות באירופה – היא מלגזה חשמלית או אם. מלגזה חשמלית אואם מצטיינת באיכות גבוהה במיוחד, שנובעת מהפעלה פשוטה, יכולת תמרון גבוהה ותחזוקה קלה. מלגזה חשמלית או אם היא מלגזה קטנה יחסית – ובמידה ונחוצה לכם מלגזה קלה למשאות של מעט טונות יחסית – לא תמצאו מלגזה טובה יותר ממלגזה חשמלית או אם.