יום שבת, 3 בדצמבר 2011

אודישנים לthe voice



אם יש חוויה מיוחדת שכל זמר מתחיל רוצה להיות בה היא להגיע אל אודישנים לthe voice, לשיר מול המנטורים ולראות את אחד הכיסאות מסתובב ואת המנטור מחייך אליו. אתם עוד לא יודעים על מה אני מדברת? התוכנית the voice עשתה את דרכה לישראל מארצות הברית (ולפני כן עברה בכמה מדינות נוספות בעולם) והגרסה הישראלית שלה תשודר בקרוב ברשת בערוץ שתיים.



אודישנים לthe voice – מה הולך להיות בתוכנית?

המתמודדים שירשמו לתוכנית ויגיעו אל אודישנים לthe voice יעברו חוויה בלתי רגילה. קודם כל הם יעלו על במת האודישנים, שם הם ישירו מול ארבעה גבי כיסאות, על כל כיסא יישב מנטור אחר. המנטורים ישמעו את המתמודדים שהגיעו אל אודישנים לthe voice ובמידה והם יאהבו את קולו של הזמר, את דרך הצגת השיר שלו וירצו לבחור בו הם ילחצו על הכפתור שעל הכיסא שלהם והכיסא יסתובב. 

לאחר שהכיסא יסתובב יפגשו עיניהם של המנטור ושל המתמודד בפעם הראשונה, ומאותו הרגע המתמודד יהיה שייך לנבחרת של המנטור שבחר בו. במקרה בו שני מנטורים יבחרו באותו מתמודד, על המתמודד הגאה יהיה לבחור לאיזה נבחרת של איזה מנטור הוא רוצה להשתייך.

לאחר אודישנים לthe voice תהיה תחרות בין הנבחרות ובין המתמודדים בתוך כל נבחרת. לאורך כל העונה ישירו המתמודדים בכדי לעבור ולהתחרות בתוכנית הבאה. בסוף העונה יהיה הגמר בו יתחרה מתמודד אחד נבחר מכל נבחרת.

במה שונים אודישנים the voice מאודישנים לתוכניות אחרות?
אודישנים לthe voice שונים מאודישנים לתוכניות אחרות שאנחנו מכירים. עצם העובדה שהשופטים לא רואים את המתמודד שמולם משנה את כל התמונה והופכת את האודישנים ליותר הוגנים ויותר מעניינים.

במהלך אודישנים the voice המתמודד נבדק אך ורק על איכות השירה שלו ולא על שום דבר אחר. המנטורים נהנים יותר מהתהליך האודישנים וכך גם הצופים בבית נהנים יותר.



אודישנים לthe voice – איך משתתפים בתוכנית?
אם אתם מעוניינים להירשם לתוכנית ואולי להגיע אל אודישנים the voice עליכם להיכנס לאתר של התוכנית, שם תמלאו את פרטיכם האישיים ותתבקשו לשלוח קליפ קצר. בקליפ תתבקשו לצלם את עצמכם שרים. השתדלו לבחור שיר מקורי, שיר שירגש את הבוחנים שישמעו אותו על מנת שהם יזמנו אתכם אל אודישנים the voice

לאחר מילוי הפרטים תקבלו את תשובת ההפקה וזימון אל אודישנים the voice. אודישנים the voice נערכים בכמה מקומות ברחבי הארץ.