יום שני, 31 בינואר 2011

תקשור


תקשור משמעותו קשר. המומחים העוסקים בתחום של תקשור נקראים מתקשרים. המתקשרים יוצרים קשר עם גורמים שונים בעולם הרוחני כמו עם הטבע, עם אלוהים, עם הנשמות של אנשים שנפטרו ועוד. המתקשרים יוצרים את הקשר באמצעים שונים.

 

יש המתקשרים באמצעות חלומות, יש באמצעות ציורים, יש באמצעות כתיבה ועוד. את המסרים מהעולם הרוחני מקבלים המתקשרים בעקבות השאלות שהם שואלים בתחומים שונים ומגוונים.

תקשור בראי היהדות

  • רבים פונים אל המתקשרים ומבקשים מהם לחזות את העתיד. השאלה הפופולארית ביותר בתחום של תקשור היא, מה יהיה? לפי היהדות ראיית העתיד אינה אפשרית. לכל אדם יש בחירה חופשית ובצמתים שונים בחייו הוא בוחר בעצמו את הנתיב שאליו הוא יפנה, הכוח ליצור את העתיד נתון בידי כל אדם. עיקרון הבחירה החופשית הוא אחד משלושה עשר העיקרים שעליהם מבוססת האמונה היהודית. לכן אף מתקשר אינו יכול ענות על השאלה מה יהיה ולחזות את העתיד.

  • אומנם, תקשור אינו עוסק בראיית העתיד, אך בכוחו לסייע לאדם ולכוון אותו לבחור את הנתיב הנכון בחייו שיוביל אותו להצלחה ולהגשמת הייעוד שלו בעולם.

  • כדי לדעת איך לבחור את נתיב החיים הנכון, מתקשרים רבים משלבים יכולות של תקשור עם ידע בתחום הנומרולוגיה והאסטרולוגיה.


תקשור - מעולמה של מתקשרת

דבורה מהשרון עוסקת בתחום של תקשור שנים רבות. בין האנשים הרבים שפנו אל  דבורה, היא לא יכולה לשכוח את אליהו. אליהו  היה בחור צעיר אשר חלה במחלה קשה ונשקפה סכנה לחייו. אל דבורה הוא הגיע אחרי שניסה כבר את הכול ולא נושע. ישבתי מולו, מספרת דבורה, ראיתי את תווי פניו המיוסרים, שמעתי את קולו השבור ומצבו הקשה נגע ללבי.


הפניתי את השאלה לגורמים הרוחניים ביותר. איך אוכל לעזור לאליהו בן שלום שאלתי. אחרי חמש דקות חשתי בערפול חושים. ראיתי בבירור צומת דרכים עם חיצים המפנים לכיוונים שונים. מבטי התמקד בפניה דרומה. נסעתי במחשבותיי והגעתי למושב קטן בדרום הארץ שבו גר חוקר  צמחים. הפניתי את שמעון אליו. צמחי המרפא שרקח לו החוקר היטיבו עם  אליהו, חיזקו אותו ושיפרו את איכות חייו.