יום רביעי, 20 באוקטובר 2010

טיול מאורגן לברזיל


טיול מאורגן לברזיל הוא טיול אל אחת מבין הארצות היפות ביותר בעולם.  טיול מאורגן לברזיל הוא מפגש עם נופים שונים ומהממים, עם אנשים שמחים  ועם פסטיבלים  וריקודים. ברזיל היא ארץ שיש בה הכול, וכל אחד מאיתנו יכול למצוא בה את מסלול הטיול המתאים לו. כאשר אנו בוחרים טיול מאורגן לברזיל אנו בוחרים מסלול טיול מבין עשרות המסלולים שמציעה לנו ארץ זו.


טיול מאורגן לברזיל - אל תוותרו על האמזונס

נהר האמזונס הוא הנהר הגדול ביותר בעולם. טיול מאורגן בברזיל חייב להכיל  סיור בנהר האמזונס . 

נהר האמזונס


  • נהר האמזונס הוא מפגש עם הטבע . זהו מפגש מדהים. מפליא לראות את הנהר הגדול בעולם אשר מעבר להיותו תופעת טבע נפלאה הוא גם נהר אשר מספק לתושבים החיים בסביבתו את כל צורכיהם.

  • טיול מאורגן לברזיל בנהר האמזונס מפגיש אותנו עם עולם עשיר של בעלי חיים, יש אומרים שזהו המפגן הגדול ביותר של בעלי חיים. בין בעלי החיים אפשר לראות דגים מיוחדים כמו פיראנות, שפמנונים, בעלי חיים זוחלים, קופים תנינים וגם יגוארים. כל מי שטייל בברזיל מספר כי המפגש עם בעלי החיים השוכנים על יד נהר האמזונס הוא מפגש בלתי נשכח.

  • טיול מאורגן לברזיל מפגיש אותנו עם סוגים שונים של אנשים. על יד נהר האמזונס חיים אינדיאנים השומרים בקנאות על המסורת העתיקה.  אפשר לראות את הלבוש המסורתי, את המאכלים ואת התרבות העתיקה.



טיול מאורגן לברזיל - כמה טיפים ועצות טובות

  • ברזיל היא ארץ גדולה עם עשרות אתרים מעניינים. אל ברזיל מומלץ לנסוע במסגרת טיול מאורגן. המדריך המקצועי ידע לבחור עבורכם את המקומות הפופולאריים והמתאימים ביותר. 

טיול מאורגן לברזיל
  • ברזיל היא ארץ העלולה להיות מסוכנת. טיול מאורגן לברזיל בלוויית מדריך מקצועי יחסוך מכם סכנות מיותרות. 

  • כדאי להגיע אל ברזיל בתקופת הקרנבל הגדול. הקרנבל בברזיל הוא חוויה מיוחדת ומרגשת.

  • כאשר מטיילים בברזיל מומלץ מאוד לבקר בריו דז'נארו. בעיר זו תוכלו
לסייר בין הגנים המרהיבים, בהר הקורקובדו המפורסם, ואם תגיעו    בתקופת הקרנבל תוכלו ליהנות מקרנבל עשיר, צבעוני ותוסס.